אולי כיוון שרכבי הכביש-שטח הגדולים הופכים להיות מוקצים בעידן מחירי הדלק המאמירים או בגלל, שרבים מהלקוחות בפוטנציה איבדו את הונם במפולת, החליטה ב.מ.וו להשיק רכב כביש-שטח שלישי במספר מתחת ל-X5 ול-X3.
הרכב, שיכונה X1, מוצג בינתיים על תקן של "רכב תצוגה" אולם גירסה סדרתית שלו אמורה לצאת לשוק כבר בתחילת השנה הבאה. הוא נמוך וצר מה-X3 וניצב על הריצפה של סדרה 1 הקומפקטית.

אורכו 4.46 מ' בלבד - 11 פחות מה-X3 - ובסיס הגלגלים שלו עומד על 2.76 מ'. גם גובהו מסתפק ב-1.54 מ' בלבד לעומת 1.67 מ' של אחיו הגדול. התמחור לא ידוע אולם הוא עשוי להתמודד מול ה"טיגואן" של פולקסווגן.


לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.