חוזה חדש לבלופניקס בהיקף מיליוני דולרים עם מוסד פיננסי גדול מארה"ב

שמו של הלקוח החדש לא פורסם, והוא הוגדר בהודעת בלופניקס כאחד מהמוסדות הפיננסיים המובילים בארה"ב

יום שני בערב - המשבר הפיננסי בשיאו, ירידות חדות בוול סטריט בהובלת מניות המגזר הפיננסי, ודווקא אז מחליטה בלופניקס לדווח על חוזה חדש - עם מוסד פיננסי גדול מארה"ב. שמו של הלקוח החדש לא פורסם, והוא הוגדר בהודעת בלופניקס כאחד מהמוסדות הפיננסיים המובילים בארה"ב. היקפו הכספי של החוזה הוא מיליוני דולרים.

בלופניקס, בניהולו של אריק קילמן, עוסקת בפיתוח ושיווק של כלי תוכנה ושירותים לביצוע הסבות תוכנה. החוזה הנוכחי הוא פרויקט של הסבת יישומי 4GL ו-COBOL ל-Java. "הסבה לסביבת תכנות מודרנית כמו Java תאפשר למוסד הפיננסי לשפר את המערכות שלו, תוך הפחתת העלות הכוללת של הבעלות", אמר נשיא בלופניקס, ירון צואלה. הוא הוסיף שהחברה שמחה על כך שהיא נבחרת יותר ויותר להיות הספקית המועדפת בפרויקטי-הסבה גדולים ומורכבים. צואלה, שהיה בעבר נשיא קומברס CNS, הצטרף לבלופניקס לפני כחודשיים. הוא קיבל אחריות על פעילותה הכללית של החברה, בעוד שהמנכ"ל קילמן מתמקד בלקוחות ושותפים אסטרטגיים, מיזוגים ורכישות ובכיוון האסטרטגי ארוך הטווח של בלופניקס.

בלופניקס מציינת בהודעתה כי הסיבות של הלקוח להסבה מ-4GL ל-Java כוללות את העלויות הגבוהות של הרישוי עבור ה-4GL ומערכת המיינפריים עליה יישומי ה-4GL עובדים, וכן רצונו של הלקוח להגדיל את הגמישות העסקית שלו.

בלופניקס מהרצליה נסחרת בנאסד"ק ובבורסה של תל-אביב. בשנה החולפת התכווץ השווי של בלופניקס ב-80%, ושווי השוק הנוכחי שלה הוא 73 מיליון דולר.