רז מאירמן ינחה את "המרוץ למיליון" בעונת החורף הקרובה של רשת

מאירמן, דוגמן בינלאומי ועו"ד בתחום הקניין הרוחני, שימש בעבר ככתב לענייני תרבות בחדשות HOT וככתב שטח בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס"

זכיינית ערוץ 2 רשת ממשיכה לקדם את ההימור שלה לעונת השידורים הקרובה: בחרה ברז מאירמן להנחות את "המרוץ למיליון", הגירסה הישראלית לתוכנית שתשודר בעונת החורף הקרובה.

ההפקה הישראלית של "המרוץ למיליון", אשר זכתה בטקס האמ"י האחרון בפרס האמ"י השביעי ברציפות בקטגורית "תוכנית הריאליטי הטובה ביותר", ערכה בשבועות האחרונים אודישנים לתפקיד המנחה - ולאחר בחינה משותפת עם בעלי הפורמט בחו"ל, נבחר מאירמן לתפקיד.

מאירמן שימש ככתב לענייני תרבות בחדשות HOT וככתב שטח בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס". מאירמן מוכר כדוגמן בינלאומי שהוביל קמפיינים בינלאומיים, וכיום משמש כעורך דין בשוק הפרטי בתחום הקניין הרוחני.

מרשת נמסר: "אנחנו שמחים על בחירתו של רז מאירמן לתפקיד הנחיית 'המרוץ למיליון'. על התפקיד התמודדו טובי המגישים בטלוויזיה בישראל, ועל כך אנו מודים לכולם. אנו בטוחים כי כישוריו המגוונים ונוכחותו הטלוויזיונית האיכותית יהיו חלק חשוב במיצוב 'המרוץ למיליון' כתוכנית הטלוויזיה הגדולה והיוקרתית ביותר שנעשתה אי-פעם בישראל".