דירקטוריון HOT יודיע על מינוי הרצל עוזר למנכ"ל החברה בימים הקרובים

תאריך כניסתו המדויק לתפקיד טרם נקבע, היות ועדיין לא מונה לו מחליף בתפקידו הנוכחי באסם - שם הוא מכהן כמנהל החטיבה הקולינרית ; עוזר שימש בעבר גם כסמנכ"ל השיווק בבזק

הרצל עוזר, מנהל החטיבה הקולינרית באסם , ימונה לתפקיד מנכ"ל HOT בימים הקרובים באופן רשמי, לאחר שדירקטוריון החברה יתכנס לאשר את המינוי. היות וטרם נבחר מחליף לעוזר בתפקידו הנוכחי באסם, כרגע לא ברור מתי בדיוק הוא יוכל להיכנס לתפקידו ב-HOT, אך השאיפה היא שזה יקרה במקביל לעזיבתו של מנכ"ל HOT, דוד קמיניץ, בתחילת דצמבר. מינויו של עוזר לתפקיד אושר וסוכם על-ידי בעלי המניות וכרגע כל שנותר למעשה הוא לאשר את המינוי רשמית בדירקטוריון.

היכרות טובה עם שוק התקשורת

אחד היתרונות הבולטים של עוזר הוא ההיכרות שלו עם שוק התקשורת בישראל, לאור תפקידיו הקודמים בקבוצת בזק וכיזם בשוק הפרטי, כך שהוא נכנס לשוק מוכר שמבנה התחרות והשחקנים בו מוכרים. עוזר שימש כסמנכ"ל שיווק בבזק , כמנכ"ל המיזם הסלולרי גו נקסט ובעוד שורה של תפקידי ניהול בכירים כמו מנכ"ל נשר ומנכ"ל עוף טוב.

למרבה הפלא, עוזר היה אחד מהאדריכלים של כניסת בזק לשוק הטלוויזיה הרב-ערוצית באמצעות yes, והוא היה שותף לקבלת ההחלטות ולאסטרטגיה שגיבשה הקבוצה בנושא עוד בתקופתו של עמי אראל כמנכ"ל בזק ובהמשך עם אילן בירן ששימש כמנכ"ל. לכן שוק הטלוויזיה הרב-ערוצית בהחלט מוכר לו.