קשת הכניסה 5 תוכניות לטבלת הרייטינג השבועית; "האח הגדול" מוביל עם 33.1%

"למה כולם מתגרשים", ששודרה גם היא ע"י קשת, הגיעה למקום השלישי עם רייטינג ממוצע של 23.6% ; יום כיפור, שחל בימי השידור של זכיינית ערוץ 2 רשת, הביא לנוכחות נמוכה שלה בטבלה

למרות תקופת החגים: "האח הגדול" של קשת מצליחה לשבור שיא. הרייטינג הממוצע שנרשם בשידור תוכנית ההדחה ביום שלישי עמד על 33.1% בקרב משקי בית יהודיים ו-860 אלף צופים פרטיים - הרייטינג הגבוה ביותר שנרשם במהלך החודשיים האחרונים בערוץ 2, מאז גמר "כוכב נולד 6".

גם המקום השני שמור ל"אח הגדול" (יום א') עם רייטינג ממוצע של 29.1% ו-748 אלף צופים פרטיים. במקום השלישי ובפער יחסית גדול מדורגת "למה כולם מתגרשים", ששודרה גם היא על-ידי קשת ורשמה רייטינג ממוצע של 23.6% בקרב משקי בית יהודיים ו-497 אלף צופים פרטיים.

"מונית הכסף", ששודרה ביום שלישי האחרון, הצליחה לרשום רייטינג יחסית גבוה לתוכנית לקט, שהסתכם בכ-21.9% ודרוגה במקום השישי בטבלה השבועית. אחריה מדורגת "פעם בחיים" של קשת עם רייטינג ממוצע של 21.4% בקרב משקי בית יהודיים.

קשת מיוצגת בטבלת 10 התוכניות המובילות של השבוע החולף עם חמש תוכניות, זאת לעומת תוכנית אחת בלבד של רשת. יש לזכור, כי בימי רביעי וחמישי חל יום כיפור, מה שמשפיע על היעדרותה של רשת מהטבלה.

משחק הכדורגל ששודר אמש (שבת) על-ידי רשת בין נבחרת לוקסמבורג לנבחרת ישראל רשם רייטינג ממוצע של 21.1%.

חברת החדשות של ערוץ 2 הצליחה להתברג לטבלה השבועית עם ארבע תוכניות. בולט בהן הוא הרייטינג שהצליחה להשיג "אולפן שישי", אשר עמד על 19.1%, גבוה בכ-20%-30% מהממוצע של המהדורה במהלך השבועות האחרונים.