עמוס שפירא, מנכ"ל
סלקום , הקים "הנהלת צללים" בחברה במטרה להגביר את החדשנות והיעילות בחברה כך נודע ל"גלובס". מדובר בפרויקט בו משתתפים עשרות מנהלים, שבסופו של דבר יהיו אחראיים גם על יישום הרעיונות שלהם.
פרויקט הנהלת הצללים, שככל הנראה הוא מהבודדים שבוצעו בישראל אם בכלל, נבנה כך שמנהלי המחלקות והאגפים הופכים להיות סמנכ"לים, והסמנכ"לים הופכים להיות מנכ"לים. במסגרת התרגיל, כל בעל תפקיד צריך להכין תוכנית עבודה במסגרתה הוא ממליץ על שינויים ושיפורים במגזר שלו, כאילו הוא ישב בכיסא המנהל שלו. לאחר סיום כל העבודות, המשתתפים מתחילים ליישם את ההמלצות לאחר שהן נבחנות בתוך החברה. הפרויקט מקודם על ידי שפירא ואגף משאבי האנוש בחברה וככל הידוע לא משתתפת חברת ייעוץ חיצונית שמלווה את התהליך.
גורמים המעורבים בפרויקט, ציינו שהיוזמה נולדה מהרעיון שהנהלות חדשות באות עם יוזמות חדשות וכיווני חשיבה חדשים והנהלת הצללים מדמה את הסיטואציה הזו, שכתוצאה ממנה צצות עשרות יזמויות חדשות ורעיונות שצפויים לתרום תרומה מהותית לקידום החברה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.