מתן ברנר יוביל קמפיין לאופנת זיפ תמורת סכום מדווח של 20 אלף דולר

יחליף את אנחל בונני, ששימש כפרזנטור הרשת במשך 6 עונות ; הקמפיין יעלה בהשקעה כוללת של 4 מיליון שקל, וברנר יככב בו לצד הדוגמנית חווה מונד

רשת האופנה הישראלית "זיפ" בחרה פרזנטור חדש אחרי 6 עונות: את הדוגמן אנחל בונני יחליף מתן ברנר, שיקבל עבור הקמפיין סכום מדווח של 20 אלף דולר.

הקמפיין יעלה בהשקעה כוללת של 4 מיליון שקל, וברנר יככב בו לצד הדוגמנית חווה מונד.

רשת האופנה זיפ, בבעלות משפחת אהרונסון, מונה 45 סניפים ברחבי הארץ.