הליצן רונלד ממקדונלד'ס מחייך: רשת המזון המהיר עברה את תחזיות האנליסטים לרבעון

הרווח הרבעוני ברבעון השלישי גדל ב-13.3% ל-1.19 מיליארד דולר ; המכירות עלו ב-6.3% לעומת הרבעון המקביל ל-6.27 מיליארד דולר

כנראה שגם בתקופות האטה כלכלית אזרחי העולם ימשיכו לזלול המבורגרים בחוץ. רשת המזון המהיר מקדונלד'ס עברה את תחזיות האנליסטים לרבעון, הודות לגידול במכירות בארה"ב ומחוצה לה. התוצאות מביאות את מניית החברה להתחזק ב-3.4% במסחר המוקדם בבורסת ניו-יורק, שעה שהחוזים העתידיים מאותתים על ירידות שערים עם פתיחת המסחר.

הרווח הרבעוני ברבעון השלישי גדל ב-13.3% ל-1.19 מיליארד דולר, 1.05 דולר למניה. המכירות עלו ב-6.3% לעומת הרבעון המקביל ל-6.27 מיליארד דולר. לשם השוואה, האנליסטים ציפו לרווח של 97 סנט למניה הנובע מהכנסות של 6.22 מיליארד דולר בלבד.

אם כן, ניתן להניח שאוכל ימשיך לנחם (comfort food) גם בעיתות של משבר כלכלי עולמי. "בעוד אנחנו נכנסים לרבעון האחרון של השנה, מגמת המכירות באוקטובר נותרה חזקה ואני אופטימי ביחס לתחזית של מקדונלד'ס לעתיד", אמר מנכ"ל החברה, ג'ים סקינר.

מכירות מזון מהיר הצליחו לעמוד בפרץ כנגד המצב הכלכלי. המכירות העולמיות בסניפים זהים טיפסו ב-7.1% בעוד שהנתון המקביל הנוגע לסניפים בארה"ב עלו ב-4.7%. המכירות בסניפים זהים מייצגים מכירות בקרב סניפים הפתוחים לפחות שנה, והינו נתון מייצג בדו"חות כספיים של חברות קמעונאיות, לרבות רשתות סופרמרקטים וכדומה.

מקדונלדסמקדונלדס