רדקום: ההפסד הרבעוני על בסיס Non-GAAP הצטמצם ב-56% ל-1 מיליון דולר

ההפסד למניה עומד על 19 סנט ; ההכנסות צמחו ב-46% ל-4.4 מיליון דולר ; דוד ריפשטיין, נשיא ומנכ"ל רדקום: "ברבעון השלישי היה גידול משמעותי בהכנסות וירידה בהוצאות התפעוליות, דבר שאיפשר לנו לצמצם משמעותית את ההפסד הנקי ולהתקדם לרווחיות. אנו מרוצים"

חברת רדקום דיווחה היום (ב') על תוצאותיה הפיננסיות לסיכום הרבעון השלישי. ההכנסות צמחו ב-46% ל-4.4 מיליון דולר, לעומת 3 מיליון דולר ברבעון המקביל וב-18% לעומת הרבעון השני של 2008.

על בסיס GAAP רשמה החברה הפסד נקי של 1.1 מיליון דולר, או 22 סנט למניה בסיסית ובדילול מלא, כולל הוצאות של 135 אלף דולר בגין הענקת אופציות שלא במזומן, ירידה של 53% בהשוואה לרבעון המקביל, בו נרשם הפסד נקי של 2.4 מיליון דולר, או 85 סנט למניה בסיסית ובדילול מלא, כולל הוצאות של 159 אלף דולר בגין הענקת אופציות שלא במזומן.

על בסיס Non-GAAP, ההפסד הנקי של רדקום ברבעון השלישי הצטמצם ב-56% ל-1 מיליון דולר, או 19 סנט למניה בסיסית ובדילול מלא. המדובר בצמצום של 42% בהשוואה להפסד הנקי ברבעון השני.

דוד ריפשטיין, נשיא ומנכ"ל רדקום: "ברבעון השלישי היה גידול משמעותי בהכנסות וירידה בהוצאות התפעוליות, דבר שאיפשר לנו לצמצם משמעותית את ההפסד הנקי ולהתקדם לרווחיות. אנו מרוצים, כי זהו הרבעון השלישי ברציפות בו החברה מראה גידול של יותר מ-45%, המשקף במיוחד את הצלחתנו בשווקים מתפתחים.

בהתאם לאסטרטגיה שלנו, אנו רואים עלייה בדרגת העניין בשווקים המתפתחים, כמו גם עלייה במספר הזדמנויות למערכות בתחום של IMS. אנו רואים עלייה במספר ההזדמנויות הבינוניות עד הגדולות. בנוסף, אנו ערים לגידול בדרישה של ספקים למערכות QoS (איכות שירות), כחלק משדרוג השירות לשירות מהדור החדש, דבר המחזק את הביטחון בפוטנציאל שלנו".

ריפשטיין מסכם: "למרות שלא הרגשנו ישירות את ההשפעה השלילית של הכלכלה הרעועה, אנו נשארים ממוקדים על מזעור הוצאות במטרה למקסם את הגמישות ולהאיץ את תהליך החזרה לרווחיות. באופן כללי, אנו מרגישים כי אנו ממוצבים בכדי לספק תוצאות משופרות יותר ברבעונים הבאים".