חברת סיקור מרחיבה את הפעילות: נכנסת לתחום לקטי העיתונות

סיקור, שנמצאת בין השאר בבעלות גדי סוקניק, תתחרה באופן ישיר בקבוצת יפעת ; הערכות: תחום לקטי התקשורת מהווה כ-50% מנפח הפעילות של שוק המידע התקשורתי בישראל

התחרות מגיעה גם לתחום הלקטים: חברת סיקור, המתמחה בתחום המידע התקשורתי, נכנסת גם לתחום לקטי העיתונות, שירות שעד כה היה מצוי בבלעדיות בידי קבוצת יפעת. על-פי מנכ"ל החברה, מור לביא, ב-3 השנים הקרובות צפויה סיקור לשלוט בנתח של יותר מ-30% מנתח שוק המידע התקשורתי, המוערך בשווי של 170 מיליון שקל.

סיקור, שנמצאת בין השאר בבעלות גדי סוקניק, החלה את דרכה בתחום מחקרי התקשורת לפני פחות משנה. להערכת החברה, תחום לקטי התקשורת מהווה כ-50% מנפח הפעילות של שוק המידע התקשורתי בישראל ונמצא בקצב צמיחה של 6% בשנה ולטענתה, התרחבותה לתחום הלקטים תשים קץ למונופול של חברת יפעת.

השירות החדש של סיקור מתאפשר באמצעות תוכנה בתחום ה-Text-Mining. טכנולוגיה זו הנקראת ACP (Automatic Clipping Process), והיא מאפשרת הפקת לקטים מהעיתונות המודפסת ומהאינטרנט באופן אוטומטי. הטכנולוגיה מאפשרת סימון והדגשה של שם הלקוח בתוך כל ידיעה.