ביג בנד הישראלית עברה לרווח רבעוני והציגה תוצאות רבעוניות טובות מהמצופה

הכנסות החברה גדלו ב-25% לעומת הרבעון המקביל ל-48.3 מיליון דולר והרווח הנקי במונחי GAAP הסתכם ב-3.1 מיליון דולר ; סיפקה תחזית לרבעון הבא בהתאם לציפיות השוק

חברת ביג בנד הישראלית, המפתחת נתב לשירותי מולטימדיה, המשמש לסנכרון והעברה של תכני וידאו, אודיו ונתונים ברשתות פס רחב, פרסמה לאחר הנעילה את דו"חותיה הכספיים לרבעון הרביעי של 2007 ולשנה כולה בכלל.

ביג בנד הציגה תוצאות רבעוניות טובות מהמצופה; הכנסות החברה גדלו ב-25% לעומת הרבעון המקביל ל-48.3 מיליון דולר והרווח הנקי הסתכם ב-3.1 מיליון דולר במונחי GAAP, לעומת הפסד תואם של 12.2 מיליון דולר. שלא על פי העקרונות החשבונאים המקובלים, מדובר ברווח של 6.5 מיליון דולר, 10 סנט למניה. לשם השוואה, האנליסטים ציפו לרווח Non-GAAP של 3 סנט בלבד, על הכנסות של 47.06 מיליון דולר. גם במונחים אלו עברה החברה מהפסד לרווח רבעוני.

בין ההבדלים בשורה התחתונה ברווח GAAP וה-Non GAAP ניתן למנות תוכנית תגמול מבוססת כתבי-אופציות בסך 3 מיליון דולר, 737 אלף דולר בהוצאות ארגון מחדש, ו-112 אלף דולר נוספים בגין הפחתה של נכסים לא מוחשיים (קשרים עם לקוחות, הסכמים עם ספקים, זכויות הפצה, סימני מסחר וכדומה).

ביג בנד סיפקה תחזית לרבעון הבא בהתאם לציפיות השוק. החברה מעריכה את הכנסותיה ברבעון הרביעי בטווח 48-50 מיליון דולר ואת הרווח הנקי שלא על-פי העקרונות החשבונאיים המקובלים בטווח 4-6 סנט. האנליסטים חוזים לחברה הכנסות של 49.95 מיליון דולר ורווח רבעוני מקביל של 5 סנט למניה בהתאמה.

ביגבנדביגבנד