חברת הנרות "מנורה" משיקה מיתוג מחדש בהשקעה של 500 אלף דולר

זאת לאחר 80 שנה מאז הוקמה החברה ; המהלך כולל לוגו חדש ומארזים חדשים לכל קולקציית הנרות של החברה, השקת אתר אינטרנט וקטלוג מוצרים חדש

חברת הנרות "מנורה", בעלת וותק של כ-80 שנה, יוצאת במיתוג מחדש ושינוי לוגו בהשקעה של כ-500 אלף דולר.

מיתוג החברה מחדש ושינוי הלוגו הינו חלק מהאסטרטגיה השיווקית, הכוללת את מיצובה של החברה כמובילה בענף הנרות בישראל.

המיתוג החדש יכלול לוגו חדש ומארזים חדשים לכל קולקציית הנרות של החברה. כמו כן, הושק אתר אינטרנט וקטלוג מוצרים חדש.