העיקול על נכסי גאידמק לא יכול לפגוע בפעילות של בית"ר ירושלים

לטענת יו"ר הבקרה התקציבית, יאיר רבינוביץ', האלופה יכולה למכור ולקנות שחקנים באופן רגיל ; "הסייג היחיד לעניין הוא שבמידה וגאידמק ירצה למכור את הקבוצה, הוא לא יוכל לעשות את זה"

הבקרה התקציבית של ההתאחדות לכדורגל הודיעה כי אין משמעות להרחבת צו העיקול שהוטל על נכסיו של ארקדי גאידמק על הפעילות השוטפת של בית"ר ירושלים. צו ההרחבה ניתן אתמול על ידי המחוזי בת"א, בעקבות בקשתו של איש העסקים, צבי ויליגר, המצוי בסכסוך עסקי עם הבעלים של בית"ר ירושלים על החזר הלוואה שניתנה לגאידמק.

"הסייג היחיד לעניין הוא שבמידה וגאידמק ירצה למכור את הקבוצה, הוא לא יוכל לעשות את זה", הסביר רו"ח יאיר רבינוביץ', יו"ר הבקרה התקציבית. "מעבר לזה, זכויות הניהול של בית"ר הן של גאידמק ומבחינת הבקרה התקציבית אין לקבוצה שום מניעה לרכוש שחקנים או למכור שחקנים בחלון ההעברות או לבצע כל פעילות בשוק השחקנים".

רבינוביץ' הוסיף כי מאחר שבכדורגל הישראלי אסור לבעלים למשוך כספים החוצה מהקבוצה, אין לעיקול שום משמעות אמיתית כי ההכנסות שמגיעות לקבוצה הולכות ישירות לחשבון של המועדון ולא לחשבונותיו של גאידמק.

בנוסף, הבטוחות שהעביר גאידמק לבקרה התקציבית לעונת 2008/09 והכסף שהפקיד בחשבון הקבוצה מבטיחים את פעילותה השופטת של בית"ר, כולל משכורות שחקנים ואנשי המועדון, עד תום העונה הנוכחית.