המכללה למינהל תקיים יום עיון בנושא "פני 'האח הגדול' כפני החברה הישראלית"

ביום העיון ישתתפו מרצים מביה"ס לתקשורת של המכללה, בהם ד"ר דוד גורביץ וד"ר דליה לירן-אלפר; וכן נציגי זכיינית ערוץ 2 קשת, בהם סמנכ"ל התוכניות, רן תלם, ואלעד קופרמן, מפיק ועורך ראשי של "האח הגדול"

עם ההצלחה הגדולה כל-כך של תוכנית הריאלטי "האח הגדול", מעין ניסוי מעבדה טלוויזיוני שאין בו עוררין לגבי טיב הנבדקים, ואולי גם על טיבו של הנסיין-זכיין, אין סיבה להתווכח.

אפשר להידיין על ממדי התופעה ועל הסיבות שהביאו את התוכנית למקום כה בולט בשיח הציבורי ובטבלאות הרייטינג. וזה מה שיעשו הערב סטודנטים של בית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי במכללה למינהל, במה שנראה כמו פור פליי לפסטיבל ראש-פינה (שדיון בנושא ראוי בהחלט גם שם). ביום העיון, ששמו "'האח הגדול' כהשתקפות פני החברה הישראלית".

ביום העיון ישתתפו מרצים מבית-הספר, בהם ד"ר דוד גורביץ וד"ר דליה לירן-אלפר; וכן נציגי זכיינית ערוץ 2 קשת, בהם סמנכ"ל התוכניות, רן תלם, ואלעד קופרמן, מפיק ועורך ראשי של "האח הגדול"

בין הנושאים שיידונו: כיצד סחפה הסדרה גם את הצופים הביקורתיים והפכה לתופעה? הצלחת האח הגדול - מה היא אומרת עלינו כחברה? ומה הקשר בין ריאילטי לבין קפיטליזם וערכים נאו-רליברליים?