אייברסון מפסיד על המגרש, אבל עושה טוב לביזנס

מאז הטרייד ששלח את אלן אייברסון לדטרויט, מכרו הפיסטונס מדי יום 5,000 כרטיסים ועוד 100 מינויים. 1,000 הזמנות לגופיות של אייברסון נרשמו תוך שלושה ימים וגם מספר הכניסות לאתר האינטרט קפץ פי חמישה


אלן אייברסון רשם הלילה את משחקו הראשון במדי דטרויט פיסטונס (הפסד 103-96 בניו ג'רזי, אייברסון 24 נק' ו-6 אס'). אבל את "אפקט אייברסון" והעסקה שהביאה אותו לעיר הרגישו בקבוצה במהלך כל השבוע האחרון. מאז יום שני, אז אושר הטרייד במהלכו הגיע אייברסון מדנבר, מכרו הפיסטונס מדי יום בממוצע 5,000 כרטיסים בודדים למשחקי הקבוצה. בנוסף, נמכרו עוד 100 מנויים עונתיים.

חלק גדול מהקפיצה המכירת הכרטיסים הם בזכות מבצע שיווקי עמו יצאו הפיסטונס שנקרא "Five-erson" - כל אוהד שירכוש כרטיס לארבעה משחקי הבית הקרובים יקבל את החמישי בחינם.

גם אתר האינטרנט הרשמי של הקבוצה רשם שיא כניסות: מממוצע של 84,101 כניסות ליום לפני הטרייד, נרשמו מאז יום שני ממוצע של כ-490 אלף כניסות לאתר מדי יום. גם מכירות המרצ'נדייז קפצו, ומאז הטרייד התקבלו במשרדי הפיסטונס הזמנות ל-1,000 חולצות של אייברסון שנמכרות כל אחת ב-65 דולר. גם רשת TNT מיהרה להוסיף ללוח השידורים שלה את המשחק בין הפיסטונס לגולדן סטייט בשבוע הבא.

אגב, בהיבט הספורטי מי שקצת פחות מרוצה מההגעה של אייברסון לקבוצה הוא כנראה וויל ביינום. אקס מכבי תל אביב, אחרי שני משחקים לא רעים בהם קיבל דקות על הפארקט, חזר הלילה לעמדת הפוינט-גארד השלישי ולא שותף כלל בהפסד לניו ג'רזי.