אורן יוניוב: "חברת UNION בבעלותי והיא תוכל לפעול למרות צו המניעה של ראובני-פרידן"

בתגובה לצו המניעה שניתן אמש, ושאסר על שלמור-אבנון-עמיחי להעסיק את יוניוב בחברת מדיה של המשרד, טורף היום יוניוב את הקלפים ומצהיר כי UNION MEDIA תתחיל לעבוד כמתוכנן

פרשת חברות המדיה הולכת ומסתבכת, ובקרב בין שלמור-אבנון-עמיחי וראובני-פרידן - אורן יוניוב, נרשם היום פרק חדש: אורן יוניוב הודיע היום רשמית ללקוחות חברת המדיה יוניון, החברה החדשה שהוקמה לאחר שיונייטד חדלה לפעול, כי הבעלות המלאה על החברה החדשה היא שלו, ולכן הם אינם מנועים מלעבוד עימה בעטיו של צו המניעה שניתן אתמול בבית המשפט המחוזי. כפי שפורסם באתר "גלובס", הצו שניתן אמש מונע משלמור-אבנון-עמיחי את העסקתו של יוניוב או מקיום שותפות עימו.

במכתב שהפיץ היום יוניוב בין לקוחותיו הוא כותב: "בהמשך להחלטת בית המשפט מאמש, חשוב לי לעדכנכם באופן אישי: הואיל וחברת המדיה UNION MEDIA הינה בבעלותי המלאה והבלעדית, והואיל ובתכולת הצו נקבע במפורש כי אין כל מניעה מבחינתי להקים חברת מדיה עצמאית ולהמשיך לעסוק בתכנון ורכש מדיה, אין בצו זה כל מגבלה על פעילותי או פעילות מישהו מצוות UNION MEDIA בתחומי המדיה השונים ו\או בכל מקום ומול כלל הלקוחות".

מבדיקת "גלובס" עולה כי הבעלות על חברת UNION MEDIA כפי שמופיעה ברשם החברות, היא על שם אורניו 26 בע"מ, חברה שנמצאת בבעלות מלאה של אורן יוניוב.

כזכור, אתמול נעתר בית המשפט לבקשת ראובני-פרידן, והוציא צו מניעה זמני האוסר על משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי מלהעסיק את אורן יוניוב, לשעבר מנכ"ל ראובני-פרידן ומנכ"ל חברת המדיה יונייטד, שהיתה משותפת לשני משרדי הפרסום ופורקה בהוראת הממונה על ההגבלים.

השופט זפט הוציא צו מניעה זמני האוסר על המשיבה להעסיק את יוניוב עד להכרעת המחלוקת בין הצדדים בהליכי הבוררות. מאחר ותוקף ההגבלה הוא לשנתיים, וכדי למנוע מצב בו הסעד הזמני יעניק למבקשת את מלוא מבוקשה וייתר את הצורך בדיון במחלוקת לגופה בבוררות, החליט השופט זפט להגביל את תוקפו של הצו הזמני, וקבע כי זה יפקע בחלוף 30 יום אם לא ימונה בורר לפניו תובא ההכרעה במחלוקת בנושא העסקתו של יוניוב, אלא אם מינוי הבורר יתעכב מסיבות התלויות במעשה או מחדל של שלמור. עוד החליט השופט כי צו המניעה הזמני יפקע תוך 60 יום מתחילת הבוררות, אם עד אז לא יינתן פסק הבורר.