שינוי בחטיבת השיווק בפרטנר: ל"גלובס" נודע שהחברה החליטה להעביר את הטיפול השיווקי בלקוחות הסוהו (לקוחות עסקיים קטנים) שהיה באגף השיווק העסקי לאגף השיווק הפרטי. מדובר בטיפול השיווקי בלבד, כאשר מבחינת שירות הלקוחות אותם מנויים ימשיכו לקבל שירות כלקוחות עסקיים.
הסיבה לשינוי היא המסקנה שלקוחות הסוהו הם בדרך כלל לקוחות שמצרפים את בני המשפחה שלהם לתוכניות השיווק אליהן הם משתייכים, ולכן עסק קטן שכולל 2-3 טלפונים ומצרף את משפחתו לתוכנית - צרכיו הופכים להיות יותר כשל לקוח פרטי. משכך הוחלט שטיפול ממוקד יותר בלקוחות אלה צריך ליפול בגזרת השיווק הפרטי.
יחד עם זאת, אותם לקוחות סוהו באגף השיווק העסקי מהווים את הרוב המוחלט של הלקוחות, ולכן האגף התרוקן למעשה ממרבית פעילותו והוא מטפל מעתה רק בלקוחות שיש ברשותם מעל 7 מכשירים. *
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.