חוזה לדיסקרטיקס ביפן בהיקף של מיליוני דולרים בודדים

דיסקרטיקס שמפתחת פתרונות אבטחה משולבים (Embedded) במכשירים סלולריים ובזיכרונות פלאש, תטמיע את טכנולוגיית אבטחת המידע שלה במערכות הרכב הממוחשבות של יצרנית הרכב היפנית

חברת Discretix נכנסת לתחום פעילות חדש. החברה חתמה על הסכם עם יצרנית רכב יפנית מובילה להטמעת טכנולוגיית אבטחת המידע שלה בכל אחת ממערכות הרכב הממוחשבות, מתוך מטרה להגן על כל המידע שהרכב מוציא ומקבל במהלך נסיעתו. ההסכם צפוי להניב לחברה הישראלית הכנסות מיליוני דולרים בודדים בשנה. שמה של החברה היפנית לא נמסר בהודעת החברה.

דיסקרטיקס, שמפתחת פתרונות אבטחה משולבים (Embedded) במכשירים סלולריים ובזיכרונות פלאש, הוקמה בשנת 2000 על-ידי גל סלומון המנכ"ל; דוד דיטשר, סמנכ"ל הטכנולוגיות בחברה; ולימור אלבז. מאז הקמתה גייסה החברה כ-32 מיליון דולר משורה ארוכה של משקיעים, בהם Accel, ג'נסיס פרטנרס, פועלים ונצ'רס, פיטנגו, סקויה קפיטל, SFK ו-Eurocom Group. שיעור הצמיחה שלה היה 615% בשלוש שנים, אך החברה אינה מוסרת נתונים כספיים. דיסקרטיקס נבחרה ב-2007 כאחת החברות המבטיחות של "גלובס".

במסגרת ההסכם הנוכחי, טכנולוגיית האבטחה של החברה הישראלית תוטמע ברכב פעם אחת ברמת הצי'פ ופעם שנייה ביישום עצמו. דיסקרטיקס תספק ליצרנית הרכב את תשתיות החומרה והתוכנה, אשר יוטמעו ברכב עם ייצורו ויהפכו לחלק אינטגרלי מתצורת הרכב. הטמעת הטכנולוגיה תאפשר הגברת רמת אבטחת המידע של הרכב ותפתח אפשרויות להטמעת יישומים חדשים ברכב בעתיד.