קבלו את היהלומים (מפ"ת, לא מנתניה)

מיהם האחים בועז ויוסי מולדבסקי שייכנסו לתמוך בהפועל פ"ת? מאצולת ענף היהלומים בארץ, עם רקע של עסקאות נדל"ן בת"א וסביון, יזמות היי-טק ומזון. וגם לסיפור הזה יש קשר לגאידמק. פרופיל עסקי

כשדיברו עד היום על קבוצת היהלומים, התכוונו למכבי נתניה. אבל החל מיום רביעי יש עוד אחת כזאת - הפועל פ"ת. זה לאחר שהמועדון הודיע כי האחים בועז (בתמונה, בן 46) ויוסי מולדבסקי (41), נצר לחלוצי תעשיית היהלומים הישראלית, ייכנסו לתמוך בקבוצת הכדורגל של הפועל פ"ת, בצוותא עם הבעלים הנוכחי רונן אלעד.

השורשים של משפחת היהלומנים מולדבסקי מתחילים אומנם בפ"ת שאליה הגיע המשפחה ממזרח אירופה בשנות ה-20', אבל לשני האחים לא היה עד היום קשר לקבוצה. עם זאת הם היו מעורבים בכדורגל הישראלי במסגרת ניהול א.ס רמה"ש מהליגה הלאומית.

למרות שעיקר הונם של האחים נצבר מפעילות היהלומים, הם פועלים גם בתחומים אחרים. כך למשל השניים חתומים על מספר עסקות נדל"ן באזור גוש דן, ביניהן רכישה ומכירה של מגרשים בת"א ובסביון, שבה נמצאות גם הוילות של שניהם.

כמו כן, השניים מכרו ביחד עם איתי מולדבסקי לפני כשנה את השליטה (52%) בחברת גלובל ברנדס (זכיינית פיצה דומינו'ס בשוויץ, לוקסמבורג וליכטנשטיין, הנסחרת בבורסה המשנית של לונדון) לסשה גאידמק, בנו של ארקדי. תמורת העסקה שילם גאידמק לגרעין השליטה, שכלל גם את דוב לחוביץ' וחברה הולנדית, כ-5.6 מיליון דולר. לאחר העסקה נותר בועז מולדבסקי עם אחזקה של 5.29% בגלובל ברנדס, כך שהוא וסשה גאידמק עדיין שותפים.

בנוסף שני האחים היו מעורבים גם בתחום ההיי-טק. בשנת 2000 הקים והנפיק האח הצעיר יוסי את הסטארט-אפ סמוראי ווב ונצ'רס.