העולם התחתון מחסל ללא הפרעה: יעקב אלפרון חוסל בצהרי היום, בלב ת"א - דקות לאחר יציאתו מביהמ"ש

(עדכון) - אוזלת-היד של משטרת ישראל רשמה הבוקר שיא עגום במיוחד, עם חיסול ממוקד בתחנת אוטובוס בדרך נמיר פינת יהודה המכבי ; אלפרון יצא מביהמ"ש אחרי דיון שבו הוגש כתב אישום נגד בנו דרור ; מפרטים ראשונים של החקירה עולה כי אלפרון נסע ככל הנראה במכונית שכורה - עובדה המצביעה על רמת המודיעין הגבוהה של המחסלים

לאתר חדשות ערוץ 2 (קשת / רשת)

חיסול פלילי בלב תל אביב: המשטרה התירה לפרסום כי העבריין וראש משפחת הפשע יעקב אלפרון חוסל באמצע היום במכוניתו, ברחוב, לאור יום, בלב עיר הומה. מלבד אלפרון, מפיצוץ מכוניתו נפצעו שני בני אדם קל. אלפרון יצא מבית המשפט אחרי דיון שבו הוגש כתב אישום נגד בנו דרור, שבו הואשם כי סחט באיומים מארגן מסיבות.

סמוך לשעה 12:00 נשמע קול פיצוץ עז בדרך נמיר, סמוך לתחנת אוטובוס. המכונית שבה נסע אלפרון עלתה באש. שני הפצועים הם נהג מכונית שנסעה בסמוך, ונער שרכב על אופניים סמוך לתחנת האוטובוס. הנער בן ה-13 והפצוע הנוסף קיבלו טיפול רפואי במקום ופונו לבית החולים איכילוב בעיר.

מפרטים ראשונים של החקירה עולה כי אלפרון נסע, ככל הנראה, במכונית שכורה. עובדה זו מצביעה על רמת המודיעין הגבוהה של המחסלים.

"שמעתי פיצוץ חזק מביתי שנמצא כ-200 מטר ממקום הפיצוץ", סיפר בועז, תושב המקום. "כל הבניין רעד. זה הרגיש כמו נפילה של טיל. רצתי מייד לאזור הפיצוץ וראיתי כוחות ביטחון ואמבולנסים באזור. הרכב היה כולו שרוף ומרוסק לגמרי. במקום היתה התקהלות רבה. אנשים חשבו בהתחלה שמדובר בפיגוע. בסמוך למקום יש גן ילדים, והילדים נבהלו מאוד מהרעש, והתחילו לבכות ולהיות בפאניקה".

זו אינה הפעם הראשונה שבה יש חיסולי חשבונות במרכז העיר - במקום הומה אדם. החיסול נראה כמו עבודה של משפחות הפשע. לפני כחמישה חודשים חוסל עו"ד יורם חכם במכוניתו ברחוב יגאל אלון בתל אביב. חכם היה עו"ד שעסק בתחום הפלילי.