עם המשך הסחרור הכלכלי כלפי מטה, יותר ויותר צרכני בירות משדרגים כלפי מטה ושותים בירה זולה יותר כגון High Life. מכירות הבירה הזולה, שזכתה לכינוי האירוני "השמפניה של הבירות", קפצו ב-6.5% במהלך 4 השבועות שהסתיימו ב-7 לאוקטובר, כך עולה מנתוני Information Resources Inc.
גם המכירות של Keyson, מותג זול נוסף של MillerCoors, עלו ב-11.2% באותה התקופה. שני מותגי הבירה הזולה הגדולים ביותר, Busch ו-Natural Light של Anheuser-Busch, רשמו גם הן עלייה במכירות.
הנתונים של IRI ושל Nielsen מראים כי הסקטור כולו מושך יותר כסף מצרכני הבירה. זוהי התפתחות שאיננה משמחת כל כך את התעשייה, כיוון שנראה שהמכירות הללו באות על חשבון בירות יותר יקרות, עם מתח רווחים יותר גבוה, כמו Budweiser ו-Miller Genuine Draft.
"אני מוכר הרבה יותר מותגים זולים ממה שהייתי רוצה", אומר אחד הסיטונאים של MillerCoors, שאומר שראה עליות גדולות לא רק של High Life ו- Keystone, אלא גם של מותגים נכשלים כמו Best ו-Hamm's של Milwaukee.
משדרגים כלפי מטה
אולם אם יצרני הבירה ואנשי המכירות שלהם צריכים להתמודד עם שדרוג כלפי מטה, הם היו מעדיפים שהצרכנים יעברו למותגים היותר זולים שלהם.
נראה שהקמפיין ש"דורש חזרה את ה-High Life" שהתחיל שנה שעברה על-ידי Miller העמיד את המותג במקום מרכזי לניצול המגמה הכלכלית שהלכה והתממשה מאז. הפרסומות מציגות נהג משאית בירה חסון וחצוף הדורש לאסוף חזרה את הבירה של הצווארון הכחול מביסטרואים צרפתיים וממעדניות גורמה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.