משה (בוגי) יעלון הודיע על הצטרפותו לליכוד

זאת לאחר הצטרפותם של בני בגין, דן מרידור ומירי רגב ; יעלון סירב להתראיין, אולם מקורביו אמרו כי לא הובטח לו תפקיד מסוים או נישה מסוימת שבה יעסוק

רשימת הליכוד לכנסת הקרובה הולכת ומתארכת: גם הרמטכ"ל לשעבר, משה (בוגי) יעלון, מצטרף לנתניהו ולליכוד ויתמודד על מקום בפריימריס של התנועה.

הרמטכ"ל לשעבר, רב-אלוף (במיל') משה (בוגי) יעלון, הודיע לפני זמן קצר ליו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, כי הוא מצטרף לליכוד לקראת הבחירות לכנסת הקרובה. יעלון סירב להתראיין, אולם מקורביו אמרו כי לא הובטח לו תפקיד מסויים או נישה מסויימת שבה יעסוק.

מחר יקיימו נתניהו ויעלון מסיבת עיתונאים מיוחדת, בה יודיעו רשמית על הצטרפותו של הרמטכ"ל לשעבר לרשימת הליכוד. גם דוברו של נתניהו אמר כי יעלון נתן תשובה חיובית לגבי הצטרפותו לליכוד, וכי הוא לא ביקש ולא שוריין לו מקום או תפקיד בליכוד.

לאחרונה פורסמו בכלי התקשורת דיווחים רבים על כוונתו של יעלון להיכנס לפוליטיקה. רבים במערכת הפוליטית האמינו כי יעלון יצטרף למפלגת הימין החדשה וכי הוא אף עשוי לעמוד בראשה, אולם כעת נראה שהרמטכ"ל לשעבר החליט להצטרף לצוות ההולך וגדל של נתניהו והליכוד.

יעלון הוא שם נוסף ברשימה ארוכה של מצטרפים חדשים לליכוד. לאחרונה הודיעו על חזרתם למפלגתו של נתניהו בני בגין ודן מרידור, 'נסיכי הליכוד' לשעבר. עוד מצטרפת טרייה לליכוד היא דוברת צה"ל לשעבר, מירי רגב.