לינוי בר-גפן תוביל את תוכנית הבוקר של זכיינית ערוץ 2 קשת

זאת במקום סיון רהב-מאיר ; בר-גפן תנחה את תוכנית הבוקר "יום חדש" במקביל להנחיית התוכנית "מה קורה", שמתחרה ב"לונדון וקירשנבאום" בערוץ 10

לינוי בר-גפן תוביל את תוכנית הבוקר של זכיינית ערוץ 2 קשת, "יום חדש", ותחליף את סיון רהב-מאיר. בר גפן תעשה זאת במקביל להנחיית התוכנית "מה קורה". כך נודע ל"גלובס".

בחודשים האחרונים הובילו את "יום חדש" מגישים מתחלפים ובהם אורן וייגנפלד, מנחם הורוביץ, מיכל ינאי, סיון רהב-מאיר, ליעד מודריק ויורם בינור. לאור העובדה שרהב מאיר הגדילה את פעילותה בחדשות 2, כמו גם העובדה כי היא מצויה בשלבי הריון מתקדם, היא הורידה את ימי ההשתתפות שלה בתוכנית.

בר-גפן תיכנס לתפקידה החדש במהלך השבועות הקרובים, ורהב-מאיר, שבפועל היא עובדת של חברת החדשות, לא תשוב לתוכנית הבוקר של קשת, אלא תתרכז בעיקר בעבודתה בחברת החדשות.

לפני שבועיים חזרה "מה קורה" מפגרה, ובקשת החליטו לשנות את שעת השיבוץ שלה מתוכנית לילית ששודרה לאחר שעות הפריים לתוכנית "פרה-פריים".

"יום חדש" של קשת רשמה אתמול (ב') בבוקר רייטינג ממוצע של 6.2%, ואילו "מה קורה" ששודרה בשעות הערב רשמה אמש רייטינג ממוצע של 11.7% בקרב משקי-בית יהודיים.

בקשת אישרו את הידיעה.