אבי לוזון מתכנן: מחיר מקסימלי של כרטיס לליגת העל - 50 שקל

יו"ר ההתאחדות לכדורגל מעוניין גם להכניס רפורמה שתחייב את הקבוצות להכניס בחינם למגרשים נשים וילדים עד גיל 10: "המטרה היא שמשפחה לא תצטרך להוציא יותר מ-100 שקל על משחק"

אבי לוזון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, כינס הערב (ג') מסיבת עיתונאים במהלכה הצהיר כי יש לו תוכנית להגביל את מחירי הכרטיסים בליגת העל ל-50 שקל, כאשר ההתאחדות תסבסד את ההפרשים שיווצרו. הקבוצות צריכות להביע את הסכמתם למהלך על מנת שייצא לפועל בקרוב. יש לציין כי כיום, במרבית המגרשים בארץ מחיר כרטיס ממוצע עומד על 80 שקל.

עוד בתוכנית של לוזון: נשים וילדים עד גיל 10 ייכנסו חינם אין כסף למרגשים. לדבריו: "נשים מעדנות את האווירה. המטרה שלי היא שמשפחה תוכל לבוא לכדורגל ולשלם לא יותר מ-100 שקל. הילד בחינם, האמא בחינם, והאבא והילד הבוגר ישלמו 50 שקל כל אחד", הסביר לוזון.

לוזון גם הצהיר כי בניגוד לתוכניתו הראשונית, הוא לא יפעל להקטנת מכסת הזרים בליגה. "רציתי להקטין את מכסת השחקנים הזרים כדי לאפשר לשחקן הישראלי להתפתח, אבל ויתרנו על זה", אמר לוזון, "ברגע שהגדלנו את הליגה, הגדלנו גם משמעותית את כמות הישראלים בליגה, ולכן ויתרנו על האפשרות. אני מקווה שבעתיד נקטין את כמות הזרים בליגה הלאומית, בתקווה שהלאומית תהיה חממה לפיתוח שחקנים ישראלים".

בנוסף, לוזון ציין כי בכוונתו להשביח את נבחרת ישראל בהשקעה של 40 מיליון שקל ("אני מקווה לעלות למונדיאל פעם ב-4 שנים, לא פעם ב-40 שנה"). כמו כן, ההתאחדות מתכוונת להקים את בית הנבחרות בשפיים. לטענתו, לצורך העניין גויסו 15 מיליון שקלים, ועד סוף העונה הבאה אמורים לגייס בהתאחדות 10 מיליון שקל נוספים.

"עד עכשיו כל מה שאמרתי, ביצעתי", אמר לוזון, "יבוא לכאן מומחה בעל שם עולמי שיהיה אחראי על הנבחרות".