אופטיקה הלפרין במו"מ לרכישת שליש משטחי חנויות הרשת ב-40 מיליון שקל

לאופטיקה הלפרין 97 סניפים ברחבי הארץ - מתוכם 16 בקניונים, 55 במרכזי הערים ואילו השאר בסניפים של המשביר לצרכן, בפאואר סנטרים ובמרכזים שכונתיים

רשת אופטיקה הלפרין, שבבעלות משפחת הלפרין, החלה ברכישת שטחי החנויות אותן היא שוכרת מתוך כוונה לנצל את המצב הנוכחי בשוק הנדל"ן, כך נודע ל"גלובס". עד כה הרשת חתמה על שלושה הסכמי רכישה והיא מנהלת מו"מ מתקדם על חנות רביעית - כל אלה בסכום כולל של 10.5 מיליון שקל, עם כוונות לרכוש לפחות כשליש משטחי החנויות בסכום מוערך של 40 מיליון שקל.

לאופטיקה הלפרין 97 סניפים ברחבי הארץ, מתוכם 16 בקניונים, 55 במרכזי הערים ואילו השאר בסניפים של המשביר לצרכן, בפאואר סנטרים ובמרכזים שכונתיים. בכוונת הרשת לרכוש את מרבית שטחי הסניפים, למרות שמבירורים שכבר בוצעו התברר שלא כל בעלי הנכסים יהיו מוכנים למכור ולכן מעריכים ברשת שניתן יהיה לרכוש לפחות שליש מהם.

"כרגע מחירי הנדל"ן נמוכים יותר ממה שהיו לפני המשבר העולמי ותמיד מכל דבר רע צריך להוציא את הטוב", אומר מנכ"ל הרשת יעקב הלפרין, "אנחנו בעצם מנצלים את המצב בו יש אנשים שלחוצים בכסף. הרבה יותר נוח יהיה לנו כשהשטחים יהיו בבעלותנו מאשר להמשיך לשלם שכר דירה, משום שתנאי השוק כרגע מאפשרים לרכוש נכסים מסחריים במחירי הזדמנות כשהתשואה תוך עשר שנים תכסה את עלות הנכס".

ברחוב אבן גבירול בתל אביב רכשה הרשת את שטח חנות הדגל, המשתרעת על פני 85 מ"ר, מידי בנק איגוד תמורת 2.5 מיליון שקל. עד כה שילמה הרשת שכר דירה של 4,500 דולר לחודש עבור השטח.

ברחוב סוקולוב בחולון רכשה הרשת את שטח החנות המשתרעת על פני 70 מ"ר, מידי הקבלן יחזקאל אלני, תמורת 2 מיליון שקל. עד כה שילמה הרשת שכר דירה של 3,500 דולר לחודש עבור השטח.

ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק רכשה הרשת את שטח המשרדים הראשיים שלה, המשתרעים על פני 1,000 מ"ר במגדל רימונים תמורת 5 מיליון שקל, כששכר הדירה ששולם עד כה עמד על 7,000 דולר לחודש.