גילת סוגרת רבעון: הרווח הנקי ירד ב-89.6% ל-631 אלף דולר

הכנסות החברה ירדו ב-8.7% והסתכמו בכ-65.3 מיליון דולר ; הרווח התפעולי נפל ב-87.7% והגיע ל-628 אלף דולר

גילת לוויינים דיווחה היום (ב'), לפני פתיחת המסחר בוול סטריט, על תוצאותיה הכספיות לסיכום הרבעון השלישי.

בשורה העליונה, הכנסות החברה הסתכמו בכ-65.3 מיליון דולר, בהשוואה לכ-71.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, קיטון של 8.7%.

הרווח התפעולי נפל ב-87.7% והגיע ל-628 אלף דולר, לעומת 5.1 מיליון דולר ברבעון המקביל.

על בסיס GAAP, רשמה החברה ברבעון זה הפסד של כ-546 אלף דולר, או סנט בודד למניה מדוללת, בהשוואה לרווח נקי של כ-5.9 מיליון דולר, או 14 סנט למניה מדוללת, ברבעון המקביל ב-2007.

בנטרול הוצאה של כ-1 מיליון דולר, שנרשמה ברבעון בגין עסקת המיזוג ובנטרול ההוצאות בגין האופציות לעובדים, הייתה החברה מציגה רווח נקי Non-GAAP של כ-631 אלף דולר, או סנט בודד למניה מדוללת, בהשוואה לרווח נקי Non-GAAP של כ-6.1 מיליון דולר, או 15 סנט למניה משוללת, ברבעון השלישי של 2007. המדובר בירידה של 89.6%.

בקופתה של גילת ב-30 בספטמבר 2008 ישנן יתרות מזומנים בהיקף כולל של כ-174.4 מיליון דולר.

עמירם לוינברג, יו"ר ומנכ"ל גילת, אמר היום: "התוצאות הכספיות שלנו ברבעון השלישי של 2008 משקפות ירידה מסויימת בפעילות בחטיבת המוצרים, בעיקר כתוצאה מהתארכות משך הזמן אשר בו נחתמות עסקאות. מאידך, הייתה עלייה בפעילותינו בארה"ב, וחתמנו על עסקאות משמעותיות בתחום משחקי ההימורים ובמספר תחומים נוספים. עסקי גילת נותרו יציבים ולחברה איתנות פיננסית גבוהה. לחברה היקף משמעותי של מזומן בהשוואה לחוב ונתונים אלה ישמרו על יציבות החברה גם אם תסתמן האטה בשוק, ואף ייתכן שייפתחו בפנינו הזדמנויות לביצוע רכישות מעניינות בעתיד".

כזכור, במארס האחרון, לאחר תהליך ארוך ומייגע של דיונים ובדיקות נאותות, נחתם הסכם לרכישת גילת תמורת 475 מיליון דולר (11.4 דולר למניה). קבוצת הרוכשים כללה את מבטח שמיר שבשליטת מאיר שמיר; קרן הפרייבט אקוויטי האמריקנית גורס; חברות פרטיות שבשליטת רועי בן ימי, עמי לוסטיג ואיתן סטיבה, בעלי קבוצת L.R; וכן חברת DGB Investments, חברה בבעלות מנכ"ל וריפון, דאגלס ברג'רון. בתחילת אוגוסט הודיעה גילת לרוכשים שעמדה בכל התנאים לסגירת העסקה. לפי ההסכם, ניתנה לרוכשים תקופה של עשרה ימים לסגור את העסקה, את כאשר אלו חלפו, הציבה גילת לקבוצה אולטימטום בן 72 שעות. בסוף אוגוסט, הודיעה גילת באופן רשמי כי העסקה מבוטלת והגישה תביעה לתשלום עמלת ביטול עסקת המיזוג נגד כל אחד מהצדדים, שהיה ערב לעסקה.