מזרחי-טפחות תובע 3.3 מיליון ש' ממייסד רב-בריח אברהם בחרי בגין ערבותו לחובות אחיו

מהתביעה עולה כי חשבונו של אורי בחרי הפך לדיביטורי, ויתרת החובה בו היא כ-12 אלף שקל ; אורי בחרי עצמו אינו נתבע משום שניתן צו לכינוס נכסיו המעכב את ההליכים נגדו, אך אם תידחה הבקשה לכינוס - גם הוא ייתבע

בנק מזרחי-טפחות תובע בבית המשפט המחוזי בתל-אביב, בסדר דין, מקוצר כ-3.3 מיליון שקל מאברהם בחרי, מייסד קבוצת רב-בריח (בהקפאת הליכים), בגין ערבותו לחובות אחיו אורי, המנכ"ל והבעלים של הקבוצה.

באמצעות עוה"ד מרדכי אסיף ויניב עניא טוען הבנק, כי אורי בחרי עצמו אינו נתבע משום שניתן צו לכינוס נכסיו המעכב את כל ההליכים נגדו, אולם אם תידחה הבקשה לכינוס נכסים - הוא ייתבע גם כן.

מהתביעה עולה כי חשבון הבנק של אורי בחרי הפך לדיביטורי, ויתרת החובה בו היא כ-12 אלף שקל. ביולי 2007 הוא נטל הלוואה בסך 2.5 מיליון שקל, אותה התחייב להחזיר ב-36 תשלומים. בינואר 2008 נטל אורי בחרי הלוואה נוספת בסך 2 מיליון שקל, שגם אותה התחייב להחזיר בתשלומים במשך 3 שנים. שתי ההלוואות ניתנו בריבית משתנה. יתרת ההלוואות והפיגורים, טוען הבנק, עומדת על כ-1.9 מיליון שקל.

מעבר לכך, פתח בחרי חשבון עבור חברת המרכז לדלתות פלדה ל.ה.ר, שהוא מנהל בה וערב לחובותיה. באוגוסט ניתן צו לפירוק החברה, שנותרה ביתרת חובה בעו"ש בסך 824 אלף שקל, בנוסף לחוב הלוואה בסך 625 אלף שקל.

מהתביעה עולה כי בינואר 2008 חתם אברהם בחרי על כתב ערבות מתמדת להבטחת כל חוב של אחיו עד לסכום קרן של 7.2 מיליון שקל. טרם הוגשה בקשת רשות להתגונן. (ת.א. 2229/08).