רשת AM:PM מעלה קמפיין טלוויזיה ראשון בהשקעה של כ-3 מיליון שקל

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שיטרית מדיה גרופ, יעלה למשך 3 שבועות בערוצים 2, 10 ו-9

רשת המכולות העירונית AM:PM יוצאת בקמפיין טלוויזיוני ראשון באמצעות משרד הפרסום שיטרית מדיה גרופ. הקמפיין יעלה בעלות כוללת של מעל 3 מיליון שקל. הקמפיין יעלה כבר בסוף חודש נובמבר לתקופה של 3 שבועות בערוצים 2, 10 ו-9.

לדברי רות שיטרית, יו"ר SMG, "לראשונה אנו מציגים קונספט ויזואלי ייחודי הנשען על ז'אנר הריאליטי, המראה לנו את החווייה האורבנית סביב ובתוך החנויות כפי שהיא משתקפת במצלמות מיוחדות שנתקין. הטיפוסים, המפגשים, השעות הלא שגרתיות, החוויה. מדובר בקמפיין הממצב את הרשת מתוך המהות של שם המותג".

הקמפיין מתעד סיטואציות בחיי היומיום של הרשת: גבר צעיר באישון לילה שרץ לקנות חיתולים, זוג צעירים לוהט שחוזר אחרי בילוי ומציאות אורבנית.