יוניליוור מחפשת קונה לחלקה בחברת "בייגל בייגל"

יונילוור מחזיקה כיום ב-51% מבייגל בייגל, והיתרה מוחזקת בידי משפחת בייגל ; הנימוק הרשמי של יוניליוור: הגברת המיקוד בליבת העסקים של החברה

חברת יוניליוור שמה את "בייגל בייגל" על המדף: החברה הצהירה היום כי היא מעוניינת לצאת מתחום מוצרי האפייה ולחפש קונה לחלקה בחברת בייגל בייגל.

החברה נימקה מהלך זה בכך שבשנים האחרונות היא פועלת לפישוט הארגון והגברת המיקוד בליבת העסקים של החברה, בקטגוריות שהן בעלות היקף עסקי ונתחי שוק משמעותיים. במסגרת זו נמכרו בשנים האחרונות מספר פעילויות שלא היו בליבת העסקים של החברה בהן למשל מזון לבעלי חיים, אבקות כביסה, טחינה ועוד.

יונילוור מחזיקה כיום ב-51% מבייגל בייגל, כש-49% מוחזקים בידי משפחת בייגל.

יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו-הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור - Vitality (חיוניות) - מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של

החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו בנד, קליק, בייגל בייגל, דאב, וזלין, אקס, בדין, סיף, פינוק ועוד.