תוכנית הריאליטי שמסדרת להודים חוזים בארה"ב

קבוצת ה-MLB פיטסבורג פיירטס החתימה השבוע שני פיצ'רים מהודו, שמעולם לא שיחקו בייסבול ; הצמד השתתף בהודו בתוכנית ריאליטי, בה הפרסים לזוכים הם 100 אלף דולר ונסיעה להתאמן בארה"ב

מה הסיכוי של בחור שמעולם לא שיחק בייסבול לחתום בקבוצה מקצוענית ב-MLB? לא רע דווקא. קבוצת הבייסבול פיטסבורג פיירטס החתימה השבוע שני פיצ'רים מהודו, דינש פאטל (19) ורינקו סינג (20) שמעולם לא שיחקו בייסבול והתחרו בהודו בתחרויות לזריקת כידון.

השניים השתתפו בתוכנית ריאליטי בהודו בשם "Million Dollar Arm", אותה ייסד סוכן שחקנים אמריקני בשם ג'י.בי ברנסטיין. במסגרת התוכנית לקחו שחקנים בגילאים 16-21, שהתבקשו לזרוק כדור בייסבול במהירות הגבוהה מ-85 מייל לשעה. הזוכה בתוכנית היה השחקן שזורק את הכדור במהירות הגבוהה ביותר, והפרס למנצח נקבע על 100 אלף דולר ונסיעה להתאמן בארצות הברית.

השניים הוחתמו השבוע בפיירטס, למרות מעולם לא שיחקו אפילו משחק בייסבול אחד. "הכניסה של פאטל וסינג היא עניין שיווקי, שנועדה להביא לדריסת רגל בשוק ההודי" הודה הג'נרל-מנג'ר של הפיירטס ניל הנינגטון, בראיון ל"ניו יורק טיימס". "זה כמעט לא עולה לנו כסף, ושווה לראות אם זה יעבוד".