8 פצועים במטח פצצות מרגמה בנחל עוז

הפצועים פונו במצב בינוני-קשה לבתי-החולים סורוקה בבאר-שבע וברזילי באשקלון ; המתקפה - כתגובה על פעילות צה"ל וירי על מחבל פלסטיני

לאתר חדשות ערוץ 2 (קשת / רשת) שוב לא שקט בנגב המערבי: בשעות הערב התפוצצו מספר פצצות מרגמה בבסיס צה"ל בצפון רצועת עזה, סמוך ליישוב בנגב המערבי. כתוצאה מן הפיצוץ, נפגעו במקום שבעה חיילים.

חייל אחד פונה לבית החולים ברזילי אשר באשקלון כשהוא במצב קשה. החייל נפגע מרסיסים בגפיו התחתונות. שני חיילים במצב בינוני פונו במסוק לבית החולים סורוקה, שלושה חיילים פונו במצב קל וחייל נוסף נפגע חרדה פונו אף לבית החולים סורוקה בבאר שבע. עד עתה לא נטל אף ארגון את האחריות לירי.

ירי הפצמ"רים בא בתגובה לכך שכוח צה"ל זיהה מחבל שניסה להניח מטען חבלה בדרום רצועת עזה. כוחות צה"ל ירו לעברו ופגע בו. על פי דיווחים פלסטינים מהפעילות הזו של צה"ל היה הרוג אחד פלסטיני ופצוע אחד.

במהלך סיור שגרתי של כח צה"ל סמוך לגדר המערכת, זיהו החיילים חמושים שמנסים להניח מטען סמוך לגדר במזרח חאן יונס. הכוח התקדם לעבר המחבלים אשר פתחו לעברו באש, ובתגובה ירו והרגו את אחד החמושים. במהלך הפעולה נורו לעבר החיילים מספר פצצות מרגמה, אך לא היו נפגעים לכוחותינו. הפלסטינים מדווחים כי ארבעה בני אדם נוספים נפצעו באירוע.