המצב הכלכלי "מציל" את אוהדי הבייסבול בארה"ב

אחרי שבעונה שעברה העלו קבוצות ה-MLB את מחירי הכרטיסים ב-10.1% בממוצע, 16 מתוך 30 קבוצות בייסבול החליטו להקפיא את המחירים או להוזיל אותם לקראת העונה הבאה

אחרי שבעונה שעברה העלו קבוצות ה-MLB את מחירי הכרטיסים ב-10.1% בממוצע, העונה לראשונה מזה שנים בשל המצב הכלכלי ינשמו האוהדים לרווחה. לפי כתבה של העיתון "US Today" שמתפרסמת היום (ה'), 16 מתוך 30 קבוצות הבייסבול ב-MLB החליטו להקפיא את מחירי הכרטיסים או להוזיל אותם.

בעונה שעברה רק שלוש קבוצות החליטו שלא להעלות את המחירים. אוקלנד אתלטיקס , למשל, החליטה להוזיל את מחירי הכרטיסים ב-5%, אחרי שממוצע הצופים צנח בשנה האחרונה ב-14%. בוסטון רד-סוקס מקפיאה את מחיר המנויים לראשונה אחרי 14 שנה, אבל עדיין תמכור כרטיסים במחיר היקר ביותר בליגה - 48.80 דולר בממוצע לכרטיס.

סן פרנסיסקו ג'איינטס תקפיא מחירים ב-72% מהמקומות באצטדיון, בעוד 28% מהמקומות הנותרים יוזלו. מי שכמובן ימשיך לייקר כאת מחירי הכרטיסים הן שתי הקבוצות של העיר ניו יורק, המטס והיאנקיז, שיעלו את המחיר באופן דרסטי בעיקר בשל המעבר לאצטדיונים החדשים. היאנקיז הודיעו שלמרות העלייה במחיר הכרטיסים, 24,000 כרטיסים מובטחים לאוהדים במחירים דומים לאלו שבעונה שעברה.