שופרסל - המותג המושקע ביותר השבוע באופליין, כלל גמל - המותג המושקע באון ליין

שופרסל היא גם המפרסמת היחידה שעושה דאבל: מקום ראשון באופליין עם בקרת איכות למוצרים, וכן סוגרת את טבלת האון ליין עם פרסום לשופרסל ישיר

פרסום OFFLINE

שופרסל $529,719

שופרסל במקום הראשון עם קמפיין בכיכובו של השף חיים כהן, המדגיש את בקרת האיכות, באמצעות גיתם BBDO.

שוקולד פרה $438,790

הפרה חוזרת מפריז עם טעמים חדשים, ומתברגת במקום השני באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי.

HOT $355,741

HOT מפרסמת את הפסטיגל עם הנחות ללקוחות, באמצעות באומן-בר-ריבנאי.

משרד התחבורה $343,473

משרד התחבורה מתמקם במקום הרביעי תחת הסלוגן: "נהג, יש חיים בכביש", באמצעות לפ"ם.

פלאפון $343,068

פלאפון ממשיכים לפרסם את מבצע "משדרגים פעמיים" בכיכובה של נינט, באמצעות באומן-בר-ריבנאי.

באנרים באינטרנט

כלל גמל $73,330

כלל גמל קוראת את המפה ומובילה את טבלת הבאנרים עם פרסום לאשכולות קופת גמל רב-מסלולית, בכיכובו של שמואל וילוז'ני באמצעות DSAY.

אל על $72,454

אל על מצ'פרים את הלקוחות הטסים במלון או רכב מושכר באמצעות מקאן דיגיטל.

סמסונג $64,020

סמסונג ממשיכים לבלוט בפרסום באינטרנט עם המכשירים החדשים באמצעות מקאן דיגיטל.

מי עדן בר $61,621

מי עדן בר מתחייבים להחזיר את הכסף ללקוחות לא מרוצים, באמצעות המשרד העצמאי I&M.

שופרסל ישיר $55,878

שופרסל ישיר סוגרת את החמישייה ומציעה לנו להזמין דרך האינטרנט, באמצעות גיתם BBDO.

* הנתונים מתייחסים לפרסום בעיתונות היומית, ערוצי טלוויזיה ובאנרים באינטרנט, בין התאריכים - 03/12/08 - 27/11/08