הספירה נמשכת: בנק פירסט ג'ורג'יה קומיוניטי הוא הבנק ה-23 שנסגר בארה"ב מתחילת השנה

לבנק היו 4 סניפים באטלנטה, והוא ניהל נכסים בהיקף 237.5 מיליון דולר ופיקדונות בהיקף 197.4 מיליון דולר ; הבנק המאוחד של זבולון בג'ורג'יה ייקח על עצמו את ניהול הפיקדונות של הבנק שנסגר

הספירה נמשכת. הבנק First Georgia Community Bank of Jackson נסגר אמש (ו') בארה"ב, והביא את מניין הבנקים שנסגרו מתחילת השנה בארה"ב ל-23. כך דווח היום בארה"ב.

לבנק היו 4 סניפים באטלנטה, וניהל נכסים בהיקף 237.5 מיליון דולר, ופיקדונות בהיקף 197.4 מיליון דולר. הרגולטורים במחלקת הבנקאות הפיננסית באטלנטה וה-FDIC (תאגיד ביטוח הפיקדונות הפדרלי) ייקחו על עצמם את פעילות הבנק. הבנק המאוחד של זבולון בג'ורג'יה ייקח על עצמו את ניהול הפיקדונות של הבנק שנסגר. כך דיווח ה-FDIC.

"הפיקדונות של הבנק ימשיכו להיות מבוטחים ע"י ה-FDIC ולפיכך כספי הלקוחות שמורים ואין צורך מצידם לנקוט פעולות כמו משיכת הכספים". אמרו ב-FDIC.

רגולטורים בארה"ב סגרו השנה את מספר הבנקים הרב ביותר מזה 15 שנה, 5 מתוכם בנובמבר בלבד. הבנק שנסגר אמש הוא הרביעי השנה שנסגר במדינת ג'ורג'יה.

"יש לנו בעיות קשות במערכת הפיננסית, שמשפיעות באופן מובהק על הכלכלה הריאלית", לשון ההודעה של יו"ר תאגיד ביטוח הפיקדונות הפדרלי, שיילה בייר, לאחר ההודעה על סגירת הבנק.