חומוסיית אבו-אדהם תובעת 2.5 מיליון שקל מרפי גינת כפיצוי על הנזק ב"כלבוטק"

כך פירסם העיתון "מעריב" ; באבו-אדהם טועים כי תחקיר "כלבוטק" נערך בצורה בעייתית, לא נעשה בתום-לב והסב למסעדה נזק רב ; רפי גינת בתגובה: "עדיף שתשקיעו את הכסף בשיפורים מאשר בתביעות משפטיות"

כמעט כל צרכן חומוס בישראל, ולאחרונה גם צרכני גלידות היוגורט, זוכר את הרגע שבו שודר תחקיר "כלבוטק" וגרם לו להסס, לפחות לרגע אחד, האם להמשיך לאכול את המאכל האהוב עליו במסעדה האהובה עליו.

אחד מבתי העסק שהגיעו לקדמת הבמה לאחרונה באחד התחקירים הללו היה חומוסיית "אבו אדהם" ברחוב קרליבך בתל-אביב. באותו תחקיר, ששודר בסוף אוקטובר, נלקחו דגימות ממנות חומוס במסעדות שונות ופופולריות, וצוות התוכנית בדק את כמות החיידקים שבחומוס.

העיתון "מעריב" דיווח הבוקר (א') כי אותה מסעדה החליטה לתבוע את "כלבוטק" על הנזק שהסב לה התחקיר, שלדבריה, נערך בצורה בעייתית, לא נעשה בתום-לב והסב למסעדה נזק רב. כפיצוי דורשת מסעדת אבו אדהם 2.5 מיליון שקל מ"כלבוטק". "אולי כדאי שתוכנית תבדוק את האופן שבו עושים תחקירים ב'כלבוטקק ותסיים אותה במילה 'קומבינה'", צוטט בידיעה עורך הדין שנשכר לצורך התביעה, ערן שפינדל.

תגובתו של רפי גינת כפי שפורסמה ב"מעריב": "הבדיקות נעשו בדיוק כפי שבדיקות מסוג זה צריכות להיעשות. בחומוס שקנינו באבו-אדהם נתגלו חיידקים קולי-צואתיים, ולכן הקביעה שהחומוס מסוכן לבריאות. עדיף שתשקיעו את הכסף בשיפורים, מאשר בתביעות משפטיות".