7 משרדי פרסום מתחרים על תקציב הוניגמן בהיקף של כ-20 מיליון שקל

בין המשרדים המתמודדים: אדלר-חומסקי, באומן-בר-ריבנאי, גיתם BBDO, יהושע TBWA וענבר-מרחב-שקד ; קבוצת הוניגמן שוקלת לפצל את תקציב הפרסום שלה בין שני משרדים: אחד שיטפל בהוניגמן ושני שיטפל ב-TNT

המכרז על תקציב הוניגמן הולך ומסתעף: ל"גלובס" נודע כי הנהלת קבוצת הוניגמן נפגשה עם כ-7 משרדי פרסום כדי לבחון מי מהם יקבל את תקציב הפרסום שלה. בין המשרדים המועמדים: אדלר-חומסקי&ורשבסקי, באומן-בר-ריבנאי, גיתם BBDO, יהושע TBWA וענבר-מרחב-שקד.

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", קבוצת הוניגמן שוקלת לפצל את תקציב הפרסום שלה, בהיקף של כ-20 מיליון שקל, בין שני משרדי פרסום: אחד שיטפל במותג הוניגמן, הכולל את רשת הנשים ורשת הילדים; ומשרד נוסף שיטפל במותג הצעירים TNT. אולם, יצויין כי בנושא עדיין לא נתקבלה החלטה סופית, ויתכן כי בסופו של דבר ירוכז כל התקציב במשרד אחד.

תקציב הפרסום של קבוצת הוניגמן התנהל בעשור האחרון במשרד הפרסום גלר-נסיס. הרעיון לפצל את התקציב בין שני משרדים נבחן מזה מספר חודשים, ואף הובא לידיעת גלר-נסיס. מקורות בענף סיפרו ל"גלובס" שהרעיון נבחן לאחר שבקבוצה נרשמה שביעות רצון גבוה מהטיפול במותג הוניגמן, אך בכל הקשור לטיפול במותג TNT היו בקבוצה מאושרים פחות. נראה כי בגלר-נסיס לא אהבו את הרעיון, והבהירו כי הם מעדיפים לוותר על התקציב כולו ולא לטפל רק בחלק ממנו.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של TNT עמד ב-2005 על 2.5 מיליון דולר, ב-2006 על 2.1 מיליון, ב-2007 על 3.7 מיליון וב-2006 על 2.6 מיליון דולר.

היקף הפרסום של הוניגמן נשים הגיע ב-2005 ל- 3.2 מיליון דולר, ב-2006 ל-3.3 מיליון, ב-2007 ל-2.5 מיליון וב-2008 ל-1.7 מיליון דולר. היקף הפרסום של הוניגמן קידס סבב כל השנים סביב כחצי מיליון דולר במחירי מחירון.

קבוצת הוניגמן היא בבעלות האחים יעקב ומיכה הוניגמן. הקבוצה, שהחלה את דרכה ב-1979 כרשת העוסקת בבגדי נשים, כוללת היום שלוש תתי-רשתות: הוניגמן נשים, הוניגמן קידס ו-TNT, הכוללים ביחד כ-160 סניפים בפריסה ארצית. בנוסף, מחזיקה הקבוצה ב-6 סניפי TNT בחו"ל, והיא מתעתדת לפתוח בקרוב שני סניפים של הוניגמן נשים ברוסיה.