אנג'לינה ג'ולי היא השחקנית המרוויחה ביותר בהוליווד

כך עפ"י המגזין "הוליווד רפורטר" ; ג'ולי השתכרה 15 מיליון דולר בעבור משחקה בסרט הפעולה "מבוקש", וצפויה להכנסות של 20 מיליון דולר נוספים אם תככב בסרט המשך

ביום שישי האחרון פרסם מגזין "הוליווד רפורטר" את דירוג השחקניות בעלות המשכורות הגבוהות ביותר בהוליווד. כלת פרס האוסקר אנג'לינה ג'ולי (33) מדורגת במקום הראשון ברשימה. ג'ולי השתכרה 15 מיליון דולר בעבור משחק בסרט הפעולה "מבוקש", וצפויה להכנסות של 20 מיליון דולר נוספים אם תככב בסרט המשך. היא מככבת גם בסרטו החדש של קלינט איסטווד "ההחלפה". לאחרונה הכריזה כי בכוונתה להפחית באופן משמעותי, ובסופו של דבר להפסיק, את עבודתה כשחקנית.

ג'וליה רוברטס (41) מדורגת במקום השני, עם הכנסות של יותר מ-15 מיליון דולר עבור הסרט "Duplicity", שיעלה לאקרנים בשנה הבאה. ריס ווית'רספון (32), שהייתה בראש הרשימה בשנה שעברה, מדורגת במקום השלישי עם 14 מיליון דולר עבור הסרט "ארבעה חגי מולד". במקומות הנמוכים יותר ברשימה נמצאות קמרון דיאז, קת'רין היגל, קייט הדסון, אן הת'ווי וג'ניפר אניסטון. האחרונה, כוכבת "חברים" לשעבר, השתכרה 8 מיליון דולר עבור תפקידה ב"מרלי ואני".

הכנסות השחקניות ממין נקבה נמוכות יחסית לאלו של הקולגות ממין זכר. שחקניות מוערכות כמו ניקול קידמן כבר אינן מצליחות לדרוש ולקבל 10 מיליון דולר לסרט, זאת בעוד וויל סמית', למשל, השתכר 25 מיליון דולר עבור "הנקוק", ו-25 מיליון דולר נוספים עבור "אני אגדה". בעלה של ג'ולי, בראד פיט, מרוויח 15-20 מיליון דולר לסרט, וכמוהו גם כוכב אחר - ג'וני דפ.