גם ואלור בוחרת Buy Back: תרכוש מניותיה תמורת 6 מיליון דולר

מניית ואלור, הנסחרת בבורסת פרנקפורט, איבדה מתחילת השנה 77% ; להבדיל ממקרי Buy Back אחרים, תרכוש בחזרה את מניותיה כל עוד מחירן יהיה נמוך מ-1.6 דולר - תנאי שמערער מעט את האמון שהחברה רוצה לשדר לציבור המשקיעים

הנה עוד חברה שרוצה להשיב את אמון המשקיעים במניותיה, ומוכנה אף להקריב לשם כך חלק מהמזומנים בקופתה. ואלור, הנסחרת בבורסת פרנקפורט, הודיעה הבוקר על תוכנית Buy Back (רכישה חוזרת של מניות) בשווי מקסימלי של 6 מיליון דולר. התוכנית תקפה לחצי השנה הקרובה, והיא נכנסת לתוקפה כבר היום.

ואלור , המפתחת פתרונות תוכנה לייעול תהליכי התכנון, הייצור וההרכבה של מעגלים מודפסים, נאלצה גם לראות בשנה האחרונה כיצד מנייתה מידרדרת במורד ההר. מתחילת השנה איבדה החברה 77% משווייה, וכרגע היא נסחרת לפי מחיר שפל שנתי - 0.88 אירו (1.1 דולר) - המשקף שווי חברה של 25 מיליון דולר. ואלור, להבדיל ממקרי Buy Back אחרים, תרכוש בחזרה את מניותיה כל עוד מחירן יהיה נמוך מ-1.6 דולר - תנאי שמערער מעט את האמון שהחברה רוצה לשדר לציבור המשקיעים.

כך או אחרת, ואלור שהתה ברמת מחיר שנעה סביב 1.6 דולר רק לפני כשלושה שבועות, ועל מנת לחזור אליו תצטרך המניה להוסיף לערכה כ-40%. "רכישת המניות בידי החברה תתבצע כל עוד יהיה לואלור תזרים מזומנים חיובי", מציינת החברה בהודעה. ברבעון השלישי של השנה רשמה ואלור תזרים חיובי מפעילות שוטפת של 447 אלף דולר. לחברה יש כיום בקופה מזומנים בשווי של 32 מיליון דולר. ואלור סיימה את תשעת החודשים הראשונים של השנה עם הכנסות של 31.4 מיליון דולר (צמיחה שנתית אפסית), ועם רווח נקי של 1.3 מיליון דולר לעומת רווח נקי של 2.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.