סוכנות שחקנים בריטית תובעת את וויין רוני בחצי מיליון ליש"ט

לטענת סוכנות פרואקטיב, חלוץ מנצ'סטר יונייטד ואשתו קולין לא שילמו להם שכר טרחה של חודשיים ולא החזירו להם כספים על דברים נוספים, דוגמת מימון חופשה באיביזה בסך 19 אלף ליש"ט

פרואקטיב, אחת מסוכנויות השחקנים המובילות באי הבריטי, תובעת את כוכב מנצ'סטר יונייטד וויין רוני ואת אשתו קולין בסכום של חצי מיליון ליש"ט, כך מפרסמת התקשורת הבריטית.

לטענת פרואקטיב, הזוג חייב לסוכנות שכר טרחה של חודשיים, בנוסף להתחייבויות אחרות שלו כלפי הסוכנות, דוגמת מימון של חופשה באיביזה בסך 19 אלף ליש"ט.

כמו כן, הזוג זועם על כך שפרוקאטיב חשפה בפני בית המשפט את הכנסותיהם הכספיות. מסתבר שהחלוץ האנגלי מרוויח ביונייטד 90 אלף ליש"ט בשבוע, מקבל מדי חצי שנה מענק של 760 אלף ליש"ט עבור מכירות המרצ'נדייז שלו, חתום על חוזה חסות של מיליון ליש"ט לשנה עם נייקי, מקבל פעמיים בשנה 120 אלף ליש"ט מיצרנית משחקי המחשב EA Games וירוויח ב-12 השנים הקרובות 3.55 מיליון ליש"ט מכתיבת חמישה ספרים.

אגב, לפני חצי שנה נאלץ רוני לשלם פיצויים בגובה של כ-300 אלף ליש"ט לדייויד מויס, מאמן אברטון, בעקבות דברים אותם כתב השחקן באוטוביוגרפיה שלו. רוני טען בספר שמויס, מאמנו לשעבר באברטון, הטיח בו כי הוא מעוניין למכור אותו כיוון שהוא מבלה עם נערות ליווי. מויס הכחיש את הדברים וזכה בתביעה שהגיש נגד רוני.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט