10% מטורנירי ה-ATP עדיין מחפשים ספונסר עיקרי לעונת 2009

גם הארגון עצמו ממשיך לחפש ספונסר רשמי בעקבות ההחלטה של חברת מרצדס-בנץ להפסיק את החסות אחרי 12 שנה. לטניסאים המודאגים: סך הפרסים הכספיים שנקבע ל-80 מיליון דולר לא ישתנה

שישה טורנירים מסבב ה-ATP, המהווים כ-10% מכלל הטורנירים בסבב, עדיין לא הצליחו להשלים את מכסת גיוס הספונסרים העיקריים שלהם לעונה הקרובה שמתחילה בעוד כשבועיים, כך מפרסמת סוכנות הידיעות בלומברג.

"ברור לכולם שהמצב הכלכלי לא תורם למצב", אמר כריס דנט, דובר ה-ATP. בסך הכל שובצו השנה 63 טורנירים בסבב הגברים. חלק מהבעיות כבר ניכרו בסוף השנה, כאשר באוקטובר האחרון החליטה משפחתו של הטניסאי הסרבי נובאק דיוקוביץ' לרכוש את הזכויות של אליפות הולנד הפתוחה אחרי שהמארגנים נכשלו בניסיונותיהם למצוא ספונסר רשמי לטורניר והודיעו כי יפסיקו להפעיל אותו אחרי 51 שנה. גם טורניר המאסטרס בפאריז איבד את אחד הספונסרים העיקריים שלו.

גם הארגון עצמו ממשיך לחפש ספונסר רשמי, אחרי שחברת מרצדס-בנץ ששימשה כספונסר העיקרי של ה-ATP ב-12 השנים האחרונות הודיעה על הפסקת החסות. עם זאת, ב-ATP הודיעו כי סך הפרסים הכספיים בטורנירים שנקבע לעונת 2009 על 80 מיליון דולר לא אמור להשתנות בשל המצב.

הירשם לניוזלטר ולהתראות ספורט