[להרשמה לניוזלטר רכב]
חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן , השיקה היום רשמית את הדור החדש של הפולקסווגן גולף ואת מכונית הקופה החדשה "שירוקו". הגולף החדשה שומרת על ממדים דומים למכונית היוצאת אולם תא הנוסעים שלה חדש לגמרי והמתלים עברו עדכון מקיף.
הגולף מיובאת לארץ עם מגוון מנועים, שההתחלתי שבהם עם מנוע 1.6 ליטר בנזין בהספק 102 כ"ס ישווק עם תיבת הילוכים אוטומטית מטיפוס DSG עם 7 מהירויות או עם תיבה ידנית. הגרסה הידנית ברמת גימור התחלתית תעלה כ-119 אלף שקל ואילו הגרסה האוטומטית תעלה 129 אלף שקל בדגם ההתחלתי ו-145 אלף שקל בגרסה המאובזרת.
המכונית תוצע גם עם מנוע בנזין 1.4 TSI טורבו בהספק 122 כ"ס ותיבת DSG בת 6 מהירויות (החל מ-140 אלף שקל), ובהספק 160 כ"ס עם תיבת DSG בת 7 מהירויות, שתוצע בדרגת אבזור גבוהה במחיר של כ-170 אלף שקל. בנוסף תוצע המכונית עם מנוע טורבו-דיזל בהספק 140 כ"ס ותיבת DSG, שמחירה כ-165 אלף שקל. כל המכוניות יגיעו עם 6-7 כריות אוויר ומערכת ESP כסטנדרט.
מכונית הקופה החדשה שירוקו תשווק בישראל בשתי גרסאות בנזין: עם מנוע TSI 1.4 ליטר בהספק 160 כ"ס שמחירו 165 אלף שקל ועם תיבת DSG במחיר של כ-180 אלף שקל. הגרסה החזקה ביותר כוללת מנוע TSI, 2.0, 200 כ"ס ותיבת הילוכים DSG בעלת 7 הילוכים. היא מסוגלת לזנק מאפס למאה קמ"ש ב-7.2 שניות ומחירה מתחיל בכ-220 אלף שקל.
בחברה מעריכים כי למעלה מ-600 יחידות ימכרו בשלושת ימי ההשקה בהאנגר11 בת"א ומעל 2000 יחידות גולף צפויות להימסר ללקוחות במהלך 2009. צפי המכירות לשירוקו הוא מעל 100 רכבים בשנת 2009.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.