רשת פוקס שכרה 500 מ"ר ב-3 חנויות במרכז G בכפ"ס

גזית גלוב ישראל חתמה עם פוקס על הסכם שכירות לתקופה של חמש שנים עם אופציה לחמש שנים נוספות. דמי השכירות הנהוגים במתחם נעים בין 40 ל-80 דולר למ"ר לחודש

למרות הדיבורים על מיתון: רשת האופנה פוקס, שבשליטת אברהם פוקס והראל ויזל, חתמה על הסכם שכירות של כ-500 מ"ר לפתיחת שלוש חנויות לחמשת מותגיה במרכז המסחרי G כפר סבא, של גזית גלוב ישראל.

גזית גלוב ישראל חתמה עם פוקס על הסכם שכירות לתקופה של חמש שנים עם אופציה לחמש שנים נוספות. דמי השכירות הנהוגים במתחם נעים בין 40 ל-80 דולר למ"ר לחודש.

הרשת תפתח שלוש חנויות בשטח כולל של 500 מ"ר ב-Mall הסגור שבמרכז G, שצפוי להיפתח לציבור בחודש אפריל הקרוב. חנויות אלה יכללו את מותגי הרשת השונים של פוקס וללין.

מרכז G כפר סבא מוקם בהשקעה של כ-300 מיליון שקל על פני 53 דונם ברחוב ויצמן שבכניסה המזרחית לעיר. המרכז מתחלק למתחם קניות פתוח ולמתחם Mall אופנה סגור. מתחם הקניות הפתוח, שיתחיל לפעול כבר בחודש הבא, משתרע על כ-30 אלף מ"ר שהושכרו במלואם תמורת דמי שכירות שנעים בין 20 ל-40 דולר למ"ר לחודש.

מתחם ה-Mall הסגור משתרע על פני שתי קומות בשטח של כ-18 אלף מ"ר. המרכז כולל 1,100 מקומות חניה עיליים וכ-300 מקומות חנייה תת קרקעיים.