משבר בשווקים? עובדי לופטהנזה יזכו לתוספת שכר של 5% ולבונוס בגובה 500 אירו

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי: "בעידן של משברים כלכליים, ההסתדרות מוכיחה שהיא יודעת לשמור על עובדים מוחלשים ולעגן אותם בהסכמים קיבוציים. ההסתדרות רואה כיום בביטחון התעסוקתי כערך עליון"

איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות חתם אתמול על הסכם עבודה חדש עם הנהלת השלוחה המקומית של חברת התעופה לופטהנזה, שיבטיח ל-80 עובדי החברה תוספת שכר של 5%.

תוספת השכר תינתן בשלוש פעימות: 1.25% בתחילת אפריל 2009, 1.25% באוקטובר 2009, ו-2.5% החל מאוקטובר 2010. בנוסף, הוסכם כי עובדי החברה יזכו לבונוס חד פעמי בגובה 500 אירו. עוד הוסכם כי 15 עובדים המועסקים כיום במסגרת חוזים אישיים, ייקלטו אל תוך ההסכם הקיבוצי כך שיכלול את כל עובדי החברה. אופן המעבר להסכם הקיבוצי ייקבע באמצעות ועדה משותפת לצדדים.

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי, אמר היום: "בעידן של משברים כלכליים, ההסתדרות מוכיחה שהיא יודעת לשמור על עובדים מוחלשים ולעגן אותם בהסכמים קיבוציים. ההסתדרות רואה כיום בביטחון התעסוקתי כערך עליון".

יצוין כי בחודשיים האחרונים, למרות המשבר, חתמה ההסתדרות על הסכמי עבודה חדשים הכוללים תוספות שכר גם במפעל המלט "נשר", גם בחברת פריגו-קרליין, וגם בחברת כימאגיס.