סמנכ"ל הכספים ב-CA ישראל לא יפוטר עד לשימוע

בהתייחס להחלטת ביהמ"ש אמר פרקליטו של חיים גיטלר, עו"ד אילן בומבך: "אני הולך להחזיר את גיטלר לחברה"

חיים גיטלר, סמנכ"ל הכספים ב-CA ישראל, לא יפוטר עד לשימוע בנושא, כך הוחלט היום (ג') בדיון בבית הדין האזורי לעבודה. גיטלר זכה לצו מניעה עד שהשימוע בעניינו יתקיים במלואו ו-CA העולמית תעביר אליו את כל המסמכים הקשורים לפרשה.

בהתייחס להחלטת בית המשפט, אמר היום עורך דינו של גיטלר, עו"ד אילן בומבך, כי "אני הולך להחזיר את גיטלר לחברה בעקבות צו המניעה אותו האריך בית המשפט כנגד השימוע הלא חוקי". לדברי בומבך, "למרות ש-CA היא חברה אמריקנית, היא צריכה להפנים את החוקים בישראל ולהפנים ששימוע עורכים בלב פתוח ונותנים הזדמנות לשכנע את החברה".

בית הדין קבע שמאחר שעל פי מכתב הזימון לשימוע מועלים חשדות כלפי גיטלר, סבורים הם כי המסמכים הנוגעים לחשדות אלה רלוונטיים לצורך עריכת שימוע הוגן. השימוע בעניינו של גיטלר יתקיים בעוד כשבועיים.

בתוך כך, הודיעה היום חברת CA שהיא שמחה על תוצאות הדיון אתמול ועל החלטתם של אריה אופנר, מנכ"ל החברה, ודני שמש, סמנכ"ל החברה, לעזוב אותה. CA העולמית הוסיפה כי "הסמכויות על עסקיה של CA ישראל יועברו לידיו של חוזה קרוואליו, סגן נשיא בכיר בחברה באזור, סמכות שתועבר באופן מיידי עד למציאתו של מחליף".