זעזועים בהנהלת ארסנל: חברת דירקטוריון בכירה עוזבת בעקבות חילוקי דעות

נינה ברייסוול-סמית', שלה 15.9% מאחזקותיה של קבוצת הכדורגל האנגלית, עשויה כעת למכור את חלקה לאלישר אוסמאנוב האוזבקי (שברשותו 25% מהמניות), מה שיהפוך אותו לבעלים של המועדון

התקשורת האנגלית מדווחת היום (ה') על זעזועים רציניים בהנהלה של קבוצת הכדורגל ארסנל: בפעם השנייה בשנתיים האחרונות חבר דירקטוריון עוזב את המועדון הלונדוני. ב-2006 היה זה דייויד דין (סגן הנשיא לשעבר שהחזיק ב-14% מאחזקות התותחנים) שמכר את חלקו לאלישר אוסמנוב, איש העסקים האוזבקי שכיום מחזיק ב-25%, במחיר של 75 מיליון ליש"ט.

אתמול (ד'), נינה ברייסוול-סמית', שמחזיקה ב-15.9% מארסנל, (ששווים כ-50 מיליון ליש"ט), נאלצה לעזוב את תפקידה בדירקטוריון עקב מה שהוגדר כמחלוקת רצינית עם יתר חברי הדירקטוריון.

במועדון חוששים שכעת ברייסוול-סמית' תמכור את מניותיה לאוסמאנוב, אף על פי שכמו יתר חברי הדירקטוריון, חתמה בעבר על "הסכם נעילה" שאמור למנוע מאחד מחברי ההנהלה לקנות את רוב אחזקות החברה ולהפוך להיות הבעלים שלה, ולמעשה לייצר יציבות בניהול הקבוצה. אם אוסמאנוב ירכוש מברייסוול-סמית' את אחזוקתיה, הוא יהיה מחוייב מבחינה חוקית להגיש הצעה על רכישה מלאה של המועדון.

אוסמאנוב אמנם הצהיר בעבר שהוא לא מעונין להפוך לבעלים של ארסנל, אך אירועי אמש עשויים לשנות את דעתו. דובר מטעם חברת האחזקות של אוסמאנוב בארסנל אמר בנושא: "אנחנו עוקבים אחרי האירועים בעניין רב".

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט