מודריק אישר: הסניגוריה הציבורית תחליף את ילון הכט בהגנה על גיא ויסמן

כפי שנחשף ב"גלובס", בשל העימותים בין הכט למודריק, ביקש ויסמן לפטר את עו"ד הכט ; הסניגורית הציבורית העריכה כי נחוצים כ-3 שבועות לשם איתור סניגורים מתאימים ועוד כ-3 חודשים נוספים לשם לימוד חומר הראיות

בית המשפט המחוזי בתל-אביב אישר את שחרורו עו"ד ילון הכט מייצוגו של גיא ויסמן, והחלפתו בסניגורים ציבוריים. עם זאת, הורה השופט ד"ר עודד מודריק להכט להמשיך ולייצג את ויסמן בדיונים שיתקיימו עד שהסניגורים החדשים ילמדו את התיק, תקופה המוערכת ב-3 חודשים.

הסניגורית הציבורית המחוזית, עו"ד יונה חייר, העריכה כי נחוצים לה כ-3 שבועות לשם איתור סניגורים מתאימים, וכדי שאלה יוכלו להתייצב בבית המשפט לישיבת תזכורת ולהשיב תשובות מבוססות לעניין סדרי ההתכוננות למשפט. מעבר לכך העריכה כי יידרשו כ-3 חודשים נוספים לשם לימוד חומר הראיות שהוא רב-היקף, פרוטוקול בית המשפט המשתרע כבר על אלפי עמודים וניתוח דרכי ההתגוננות.

ויסמן, שהיה המשנה למנכ"ל הראל בית השקעות, מואשם במעילה של 123 מיליון שקל.

כפי שנחשף ב"גלובס", בשל העימותים בין הכט למודריק, ביקש ויסמן לפטר את עו"ד הכט (צעד הטעון אישור בית המשפט, כשמדובר בהליך פלילי). כן הציע לנהל משא-ומתן להסדר טיעון או להפנות את התיק לגישור.

מודריק ציין כי החלטתו של ויסמן "אינה נובעת מחוסר אמון ביכולת המקצועית של הכט, אלא משום שהוא אינו רואה אפשרות להמשיך ולהמר על התנהלות אישית של הסניגור, שלא תתרום לקידום בירור המשפט ואף תפריע למהלכו". (ת.פ. 40138/07).