חברת קונספקט שיווק, זכיינית לי קופר, פותחת רשת חנויות אופנה חדשה למעצבות של המותג RHUS OVATA. במהלך השנה הקרובה תפתח הקבוצה שלוש חנויות כאשר שתיים מתוכן, בדיזנגוף בתל אביב וברחוב אושיסקין ברמת השרון, יפתחו כבר בפברואר הקרוב.
RHUS OVATA הוא מותג אופנה של המעצבות האחיות עינב והדס צוקר. המותג פונה לנשים בגילאי 25-40 ומציע אופנת קז'ואל עם פריטים ברמת מחירים הנעה בין 200 שקל ל-1,200 שקל לפריט.
שיתוף הפעולה בין האחיות צוקר לקונספט שיווק החל לפני כשלוש שנים והוא נעשה באמצעות חברה בת הנקראת בשם המותג, ואשר קונספט שיווק מחזיקה ב-67% מהמניות ואילו האחיות צוקר מחזיקות ביתרת 33% מהמניות. בשלוש השנים האחרונות שווק המותג בארה"ב, אירופה ויפן, עם היקף מכירות שנתי של כמיליון דולר. בארץ המותג שווק בהיקף קטן ברשת רזילי ובמספר בוטיקים בודדים נבחרים.
"מטרתנו לבנות רשת קמעונאית אלגנטית, מובילת איכות ועיצוב בשוק האופנה המעודכנת לנשים. אנו פונות לנשים ממעמד סוציו-אקונומי בינוני ומעלה, בעלות חוש אופנתי מפותח, מעודכנות בצו האופנה הבינלאומי ומבינות את היתרונות בלבוש איכותי וייחודי", אומרות האחיות צוקר.
לדברי גידי גולדפינגר, מנכ"ל ובעלי קונספט שיווק, הרשת בארץ תמנה 6-10 חנויות בלבד וצפי המכירות הוא מספר מיליוני שקלים בודדים לשנה. בהתייחס לעיתוי פתיחת הרשת החדשה, אומר גולדפינגר, "רצנו עם זה הרבה זמן והחלטנו לא לעצור. לא הכל שחור". לדבריו, המותג יתחרה בבגדי מעצבים ולא צפויה להיות לו כל השפעה על מכירות רשת לי קופר שבבעלות הקבוצה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.