קשת שלפה את כל הסכינים בקרב מול רשת והתוכנית "שבוע סוף"

למרות שמדובר בתוכנית שרשמה עד כה רייטינג של 21% בקרב משקי בית יהודיים, רייטינג הנמוך בכ-30% מהרייטינג אותו השיגה "ארץ נהדרת" של קשת בעונתה האחרונה היא גרמה לקשת ללא מעט מורת רוח.

למרות ההצלחה הגדולה של "האח הגדול" בקרב הציבור הרחב, במאבק הפנימי שבין קשת לרשת, התוכנית הפכה לאמצעי נוסף במלחמה. מסתבר כי בחודשים האחרונים מתנהל מאבק פנימי קשה בין קשת לבין רשת סביב התוכנית של רשת, "שבוע סוף", המשודרת בערבי שישי. למרות שמדובר בתוכנית שרשמה עד כה רייטינג של 21% בקרב משקי בית יהודיים, רייטינג הנמוך בכ-30% מהרייטינג אותו השיגה "ארץ נהדרת" של קשת בעונתה האחרונה (29.9% בקרב משקי בית יהודיים), היא גרמה לקשת ללא מעט מורת רוח.

בקשת מאשימים את רשת בהעתקת הפורמט של "ארץ נהדרת" בדמותה של "שבוע סוף" ומנגד, ברשת מאשימים את קשת בניסיונות לטרפד את הצלחתה של "שבוע סוף" בעצם יצירת אירועים טלוויזיוניים סביב "האח הגדול" באמצעי שידור אחרים שעמדו לראשותה בערבי שישי, ובראשם ערוץ 20 ששודר על גבי הפלטפורמה של חברת הכבלים HOT.

מדוע על קשת ורשת להתנגח אחת בשנייה כשהתחרות מצד ערוץ 10 נושפת, בעיקר עם עלייתה של "הישרדות איי הפנינה"? הסיבה לכך פשוטה. מעבר למלחמה של אגו, קיימת מלחמה הרבה יותר משמעותית - מלחמה על כסף. בסופו של תהליך צפויות קשת ורשת להתמזג ונתוני הרייטינג כמו גם הצלחת תוכנית כזו או אחרת תתורגם מיד לכסף, לכסף של בעלי המניות.