סלקום משיקה שירותי גלישה בדור ה-3 גם ללקוחות טוקמן

לקוח טוקמן חדש יוכל לרכוש סים קארד לדור השלישי ב-99 שקל, ולקוח קיים יוכל לבצע שדרוג ללא עלות נוספת

חברת סלקום משיקה שירותי גלישה בדור ה-3 גם ללקוחות טוקמן (פרי פייד). החברה הודיעה היום כי לקוח טוקמן חדש יוכל לרכוש USIM (סים קארד לדור השלישי) בעלות של 99 שקל, ואילו לקוח קיים יוכל לבצע שדרוג ל-USIM ללא עלות נוספת.

עלות החיוב תהיה לפי תוכנית "טוקמן דור 3" והוא יתבצע לפי מקטעים של שנייה. במסגרת התוכנית לקוחות יוכלו לבחור בין שני מסלולי חיוב: דמי שימוש יומיים - שירות גלשת שילמת, שבו הלקוח יחויב בתשלום יומי של 3 שקלים בכל יום בו יגלוש בטוקמן שלו. גובה תקרת השימוש היומי במסלול זה תהיה MB 10. המסלול השני הוא דמי שימוש חודשיים - הלקוח יחוייב בתשלום חודשי קבוע בסך 23.90 שקל, שבמסגרתו יוכל ליהנות מאחת משתי הטבות לבחירה: הטבת MB100 לגלישה ב- WAP או הטבת 10 דקות לשיחות וידיאו. לקוחות שיבחרו בהטבת גלישה יוכלו לבצע שיחות וידיאו בעלות שיחה רגילה.

עדי כהן, סמנכ"ל שיווק סלקום אמר: "עפ"י תפיסתנו לקוח פרי פייד נבדל מלקוח פוסט פייד רק בצורת התשלום. על כן, אנו חותרים להציע את כל מגוון השירותים שלנו גם ללקוחות טוקמן. הדור השלישי שאנחנו מציעים ללקוחות הטוקמן מגוון ונרחב ואנחנו מעריכים שנראה שימושים הולכים וגוברים בשירותים אלו. מחקרים בקרב לקוחות הטוקמן מלמדים על הצורך להימצא מחובר לעולמות תוכן מיידים באמצעות האינטרנט הסלולרי".

פרטנר הודיעה על שירות דומה.