המיתון מכביד ואין תקציב? UPSRegifter מאפשר לשלוח לחברים ובני משפחה מתנות וירטואליות ברשת

וגם: לידיעת המשתמשים ב-iPhone: בעזרת onejuicer תוכלו לעקוב אחר האפליקציות הרבות שצצות מדי יום ומציפות את חנות ה-iTunes

1 גשש בלש

חובבי האפליקציות הסלולריות ישמחו להכיר את השירות One Juicer, שמאפשר למשתמשי מכשיר ה-iPhone לעקוב אחר האפליקציות הרבות שמפותחות מדי יום ואשר מציפות את חנות ה-iTunes. השירות עובד בדומה לשירות ההתראות של גוגל - על מנת לעקוב אחר אפליקציות חדשות, משתמשים צריכים להקליד באתר מילות מפתח, ובכל פעם שאפליקציות חדשות שתואמות את המילים הללו מתווספות לרשימה, מקבלים המשתמשים התראה באמצעות אי-מייל. השירות יכול לשרת גם את קהילת המפתחים, שיכולים לעקוב אחר אפליקציות מתחרות שמציעות למשתמשים שירות דומה לאלו שהם מציעים.

2 בחן את עצמך

גולשים שאוהבים לבקר באתרים המציעים להם תכנים המותאמים להם באופן אישי, או שאוהבים לגלות על עצמם דברים חדשים, מוזמנים להיכנס לאתר Signal Patterns. האתר מאפשר למשתמשים רשומים לבדוק את האישיות שלהם או לגלות מהו הטעם המוזיקלי שלהם, באמצעות מבחנים קצרצרים, אשר לדברי האתר נוסחו על-ידי מומחים בתחום.

כך, למשל, יכולים הגולשים להקשיב למקטעי מוזיקה, ולציין עד כמה הם תואמים את ההעדפות שלהם, או לענות על שאלות אישיות. לאחר מספר פעמים יוגש למשתמש איפיון מוזיקלי שלו וניתוח אופי מהיר. בנוסף, משתמשים יכולים ליצור ווידג'ט משתי האפליקציות הללו, ולהעלות אותו לפייסבוק, במטרה לתקשר עם משתמשים אחרים ולגלות אילו חברים דומים להם בטעמם האישי.

3 אנציקלופדיית אתרים

בעולם קיימים כלי מדידה רבים, המאפשרים לקבל תמונת מצב לגבי הפופולריות של האתרים השונים, אולם בהעדר כלי מדידה אחיד ומקובל על כולם, ובישראל בפרט, נאלצים כל בעלי האתרים וחובבי המידע לשוטט מעמוד ווב אחד למשנהו, בניסיון לקבל תמונת מצב מקיפה. אתר חדש בשם Dataopedia, מהווה מעין אגריגטור של מידע ומאפשר לקבל את כל המידע שקיים לגבי אתר כלשהו במקום אחד, לאחר שמקלידים בתיבת החיפוש את כתובת האתר במלואה.

כך לדוגמה, ניתן לקבל מידע לגבי תנועת הגולשים באתר, לצד גרפים ויזואליים, תמונות מסך, רשימת אנשים המעורבים באתר, דירוג האתר במדינות שונות, מספר האיזכורים של האתר בשירות טוויטר, מיקום משרדי האתר וכיו"ב. השירות מאפשר למשתמשים גם לשלוח אי-מייל לכתובת מסויימת, ולקבל ישירות לתיבת הדואר מידע מלא, כמו גם לשלוח הודעת טוויטר ולקבל תשובה למכשיר הסלולר.

4 קופסת ההפתעות

אפליקציה חדשה בפייסבוק מאפשרת לגולשים לשלוח מתנות וירטואליות לקרובי משפחה ולחברים, ולהתמודד ביתר קלות עם המיתון. האפליקציה פותחה בשיתוף עם חברת משלוחי האקספרס UPS, והיא נקראת UPSRegifter. גולשים שיירצו להשתמש בה, יכולים לצלם מתנות שיש להם בבית, באמצעות מצלמה רגילה, ולהעלותם לאתר. משם ניתן לשלוח את המתנה הווירטואלית לכל נמען שהוא, בלי לעטוף אותה או לשלם עבור המשלוח, או לשלוח ישירות מפייסבוק, והמתנה תתקבל בתיבת הדואר האלקטרוני של הנמען. האפליקציה מציעה גם גלריית מתנות מקוונת, שממנה ניתן לבחור מתנה מתאימה שאותה רוצים הגולשים לשלוח.